سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
شهادت امام سجاد

حوزه/ به‌مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه پیام‌رسان نهضت عاشورا امام سجاد(ع) و به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره پیام‌آور حماسه حسینی، ویژه‌برنامه‌های متنوعی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی به‌مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) از شامگاه سه‌شنبه، ۹ مردادماه بعد از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا با قرائت زیارت امین‌الله توسط ابراهیم احمدی آغاز می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسین اسلامی درباره شخصیت امام سجاد(ع) و نقش آن حضرت در ماندگاری نهضت حسینی سخنرانی می‌کند و در ادامه دعای توسل با نوای احد سبزی قرائت می‌شود و مرثیه‌سرایی و ذکر مصیبت توسط امیرکردی پایان‌بخش این مراسم است.

ویژه‌برنامه‌های روز شهادت امام سجاد(ع) نیز از ساعت ۱۰:۱۵ روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه با قرائت زیارت عاشورا توسط رضا آتشبار آغاز می‌شود و سخنران این مراسم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضایی تهرانی است.

همچنین ویژه‌برنامه شام شهادت این امام همام نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با قرائت زیارت امین‌الله با نوای مهدی سروری، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی‌تبار و مرثیه‌سرایی و عزاداری توسط کاظم غلامشاهی برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha