سه‌شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ |۲۳ محرم ۱۴۴۶ | Jul 30, 2024
ع

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که بسیاری از کشورها در حال تلاش هستند که اخبار و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران را بایکوت کنند، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که اخبار و توانمندی‌های کشور به سطح جهان و کشورهای همسایه منتقل شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده امروز در بازدید از مجموعه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، اظهار کرد: فعالیت مجموعه صدا و سیما در دمای حدود ۵۰ درجه بندرعباس در ایام محرم نشان دهنده علاقه و عشق کارکنان این مجموعه و قابل قدردانی است؛ چراکه اگر چنین عشقی وچود نداشت شاهد خلق چنین صحنه‌ها و برنامه‌های زیبایی نبودیم.

وی، عنوان کرد: پس از انتصاب آقای رئیس در مرکز خلیج‌فارس شاهد رشد روز افزون این مرکز هستیم که با روند تقویتی که در پیش گرفته شده و حمایت‌های مجموعه‌های مختلف، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس چشم انداز مثبتی را می‌بینم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های گسترده استان هرمزگان در حوزه پوشش تلویزیونی، تصریح کرد: باید تلاش شود صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس به عنوان قطب رسانه‌ای جنوب تقویت شود؛ چراکه در حال حاضر جنوب کرمان و استان فارس را نیز پوشش خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با ذکر این نکته که بسیاری از کشورها در حال تلاش هستند که اخبار و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران را بایکوت کنند، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که اخبار و توانمندی‌های کشور به سطح جهان و کشورهای همسایه منتقل شود.

وی با اشاره اشتراکات فرهنگی و تقارن تمدنی ایران و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس، مطرح کرد: ارتباطات رسانه‌ای مرکز خلیج فارس اگر با کشورهای همسایه تقویت شود باعث پژواک صدای انقلاب در سطح منطقه‌ای خواهد شد و علاوه بر کشورهای همسایه و حاشیه خلیج‌فارس باید جامعه هدف را گسترش دهیم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان تشریح کرد: وقتی موضوع صدور انقلاب مطرح شد، دشمنان تلاش کردند فضایی را ایجاد کنند که به جهانیان بفهمانند که انقلاب اسلامی به دنبال جنگ و به دنبال تصرف سرزمینی است؛ اما غافل از اینکه جمهوری اسلامی ایران، دل‌ها و قلوب آزادمردان جهان را تصرف کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha