چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
سید علیرضا ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، گفت: مجموعه انتظامی باید با یک جهش بزرگی به سمت پلیس تراز انقلاب ،آگاه، متدین، هوشیار وانقلابی قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی، در همایش سراسری بازرسی کل انتظامی، بیان داشت: در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و شهدای حماسه خونین کربلا و روزهای اسارت آل الله هستیم اولاً این ایام را خدمت همه شما برادران عزیز خودم تعزیت عرض میکنم و ثانیاً از خدای متعال مسئلت می‌کنم همه ما را در زمره ی محبان و شیعیان واقعی و عزاداران آن حضرت ثبت و ضبط نماید تا بتوانیم بهره ‌کافی را از این ایام و ماه توسل و تعزیه برای سیدالشهداء ببریم.

این مقام مسئول در ادامه با قدردانی از فرمانده کل انتظامی بابت تعیین بجا و شایسته موضوع تعمیق و ترویج فرهنگ قرآن و نهج البلاغه در صدر اولویت های انتظامی کشور، تاکید کرد: این رویکرد و اولویت انتظامی کشور است و همگان بایستی برای تحقق آن تلاش نمایند.

نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور با تاکید بر اینکه دانش میراث گرانبهاست و در انتظامی کشور باید توجه بیشتری به ارتقاء آن صورت گیرد، گفت: یکی از نیاز های جدی امروز که من با مطالعات دقیق و میدانی به عنوان یک چالش جدی انتظامی می دانم این است که انتظامی به یک جهش علمی نیازمند است و مجموعه انتظامی باید یک جهش بزرگی به سمت پلیس تراز انقلاب ،آگاه، متدین، هوشیار وانقلابی قدم بردارند.

این مقام انتظامی افزود: ما باید علم مراوده و معاشرت با مردم، علم بکارگیری فناوری های نوین، علم کارآمد کردن و بهینه سازی امکانات و نیروی انسانی، علم به کارگیری از استعدادها و توانایی ها ، علم بالا بردن بهره وری و بهره دهی، علم برخورد با زیردستان و فرادستان را بیاموزیم و آن را برای رسیدن به اهداف بکار گیریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی تاکید داشت:ساعاتی از شبانه‌روز را صرفاً به فکر کردن اختصاص دهید، به اهداف و برنامه‌ها و راه‌های رسیدن به آنها فکر کنید، کتاب زیاد بخوانید و از تجربیات مشابه برای مقایسه و الگوسازی استفاده کنید

وی افزود: مدیرانی که اهل فکر و اندیشه اند، دارای خلاقیت و تفکر راهبردی هستند، مدیران خلاق و دارای تفکر راهبردی می توانند سازمانها را در رسیدن به اهداف و برنامه ها رهنمون سازند.

این مقام مسئول به کارکنان بازرسی کل انتظامی، سفارش کرد: جامعه بازرسین باید مثل جامعه روحانیت از معنویت برخوردار باشد اگر از معنویت برخوردار بود از سر تا ذیل را معنوی می‌کند، خداوند را شاهد می گیرم اگر معنویت و این مکتبی بودن را از نیروهای مسلح بگیرند از درون تهی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ادیانی تصریح کرد: همه می‌دانند سیاست بنده و معاونت نظارت و ارزشیابی سازمان عقیدتی سیاسی، دست گیری است نه مچ گیری، باید هدف نظارت را ارتقا جایگاه پلیس و کارآمدی آن بدانیم تا بتوانیم انتظامی در تراز انقلاب داشته باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در خاتمه خطاب به بازرسان و کارکنان معاونت نظارت و ارزشیابی مکتبی سازمان عقیدتی سیاسی توصیه کرد: رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) یک جمله راهبردی در دیدار اخیر خود با نمایندگان مجلس فرمودند که "هدف از نظارت و بازرسی، ارتقا کارآمدی است" این راهبرد اساسی باید همواره نصب العین کار شما باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha