چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
هنیه

حوزه/ معاون اول رئیس جمهور در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس گفت: این اقدام مذبوحانه مبتنی بر اهدافی شوم از جمله به چالش کشیدن مناسبات منطقه‌ای و بین المللی در زمان آغاز به کار دولت وفاق ملی بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور در پیامی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت جناب آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس به عنوان یکی دیگر از جلوه‌های «تروریسم دولتی» و از پیامدهای سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات مستمر رژیم صهیونیستی و نقض آشکار و پی در پی مقررات بین المللی است.

این اقدام مذبوحانه مبتنی بر اهدافی شوم از جمله بحران آفرینی جدید در سطح منطقه و به چالش کشیدن مناسبات منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران در این مقطع زمانی به ویژه در آغاز به کار «دولت وفاق ملی» بوده است.

شهادت اسماعیل هنیه چالشی در مسیر مقاومت ایجاد نکرده و به انگیزه جدیدی برای پیوند بیشتر میان مجاهدان علیه دهه‌ها اشغال، سرکوبگری و جنابت بدل خواهد شد.

اینجانب شهادت این انسان آزاده، مومن و پرهیزکار را به آزادگان جهان، ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و خانواده شهیدپرور ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

به یاری خداوند، پیروز نهایی برای فلسطین مقاوم خواهد بود.

محمدرضا عارف

معاون اول رئیس جمهور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha