چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
جنتی

حوزه/ دبیر شورای نگهبان ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه، گفت: جبهه جهانی مقاومت باصلابت‌تر به مسیرش ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در ابتدای جلسه امروز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳، این شورا با گرامیداشت سالروز شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: امام زین‌العابدین(ع) و حضرت زینب(س) روایتگران راستین حادثه کربلا بودند و یزیدیان را رسوا کردند.

وی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در پی جنایت تروریستی را به امت اسلامی و به‌ویژه مجاهدان جبهه جهانی مقاومت تبریک و تسلیت گفت.

آیت‌الله جنتی با تأکید بر اینکه جبهه جهانی مقاومت محکم‌تر و با صلابت‌تر از گذشته به مسیرش ادامه خواهد داد، خاطرنشان کرد: مجاهدان متعلق به این جبهه به فطرت پاک خویش لبیک گفته‌اند و در مسیر آزادگی، جهاد می‌کنند و برای این مجاهدان خداباور، شهادت در راه آرمان‌های‌ مقدس‌شان، رستگاری ابدی است.

آرزوی موفقیت برای نهمین رئیس‌جمهور

دبیر شورای نگهبان همچنین به برگزاری مراسم‌های تنفیذ و تحلیف مسعود پزشکیان ریاست‌جمهوری اشاره کرد و گفت: آنچه در پنجاه روز گذشته در کشور اتفاق افتاد جلوه‌ای از کارآمدی نظام مردم‌سالاری دینی بود.

وی تأکید کرد: با اتکا به قانون اساسی مترقی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان میثاق ملی می‌توان مشکلات پیش روی کشور را حل کرد.

آیت‌الله جنتی ابراز کرد: توفیق رییس‌جمهور و همکاران‌شان در خدمت صادقانه به مردم را از خداوند بزرگ خواهانیم و امیدواریم با مجاهدت در جهت تحقق مفاهیم متعالی متن سوگندنامه ریاست‌جمهوری، زمینه‌ساز اعتلای کشور شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha