چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
آزمون حوزه علمیه خواهران

حوزه/ معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران از اعلام نتایج آزمون ورودی که در ۳۱ تیرماه به‌صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، داوطلبان می‌توانند برای مشاهده و دریافت نتیجه آزمون ورودی به پایگاه اینترنتی پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی https://paziresh.whc.ir مراجعه و با درج کد رهگیری یا شماره شناسنامه و کدملی، می‌توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

در صورتی که داوطلبان نسبت به نتیجه آزمون خود اعتراض داشته باشند، می‌توانند از طریق صفحه شخصی خود در سامانه اینترنتی پذیرش تا ۱۲ مردادماه ۱۴۰۳ اعتراض خود را ثبت و پاسخ را تا یک هفته پس از آن از طریق همان صفحه دریافت کنند.

امتیاز علمی داوطلبان بر اساس مجموع معدل موثر داوطلبان و نمره آزمون محاسبه می‌شود، همچنین داوطلبان علاوه‌بر قبولی در آزمون ورودی، بایستی موفق به کسب نمره قبولی در مصاحبه اخلاقی رفتاری شوند که نتایج آن در شهریورماه سال جاری اعلام خواهد شد.

زمان مصاحبه از طریق مدارس علمیه انتخابی به داوطلبان اطلاع‌رسانی خواهد شد، این آزمون ۳۱ تیرماه در بیش از ۳۸۰ حوزه امتحانی به‌ صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد؛ مشاهده نتیجه آزمون ورودی در لینک زیر https://register.whc.ir/selector.aspx قابل مشاهده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha