جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
مصاحبه ورود به حوزه علمیه ملاابراهیم اردبیل با حضور اساتید برجسته استانی برگزار شد + تصاویر

حوزه/ حجت‌ الاسلام نجفی نژاد گفت: ثبت‌ نام در مدرسه علمیه ملا ابراهیم(ره) اردبیل نسبت به سال قبل دو برابر افزایش‌ یافته و این نشان‌ دهنده علاقه‌مندی روزافزون جوانان به تحصیل علوم دینی و آموزه‌های اهل‌بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اردبیل، حجت‌ الاسلام طاها نجفی‌نژاد مدیر مدرسه علمیه ملا ابراهیم(ره) اردبیل از انجام مصاحبه ورود به حوزه در این مدرسه با حضور اساتید برجسته استانی خبر داد و اظهار داشت: ثبت‌ نام در این مدرسه علمیه نسبت به سال قبل دو برابر افزایش‌ یافته و این نشان‌ دهنده علاقه‌مندی روزافزون جوانان به تحصیل علوم دینی و آموزه‌های اهل‌بیت(ع) است.

حجت‌ الاسلام نجفی نژاد افزود: داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی، در مصاحبه حضوری با اساتید مدرسه شرکت کردند که نتایج نهایی پذیرش پس از اتمام مصاحبه‌ها و بررسی صلاحیت داوطلبان به آنها اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه ملا ابراهیم(ره) اردبیل، به ویژگی‌های این مدرسه اشاره کرد و گفت: این مدرسه از سابقه دیرینه‌ای در تربیت عالمان دین و فرهیختگان برخوردار است و اساتید مجرب و فاضلی در آن به تدریس علوم دینی می‌پردازند.

وی یادآور شد: امکانات رفاهی مناسب، برنامه‌های آموزشی متنوع و فوق برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دیگر مزایای این مدرسه می‌باشد.

حجت‌الاسلام نجفی نژاد، خاطرنشان کرد: از خانواده‌های مذهبی و علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی دعوت می‌کنیم تا فرزندان خود را برای ثبت‌نام در این مدرسه علمیه تشویق کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha