شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
بازدید ثبت نام کاروان اربعین

جناب آقای حدادی فام از روند ثبت نام اعضای کاروان همپای قافله ۸ در اداره رفاه و سلامت طلاب بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حسین حدادی فام با حضور در اداره رفاه و سلامت طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از روند ثبت نام متقاضیان حضور در کاروان همپای قافله ۸ بازدید کرد.

در این بازدید، مسئولان ثبت نام متقاضیان به بیان گزارشی از فعالیت‌های خود پرداختند و درباره مسائل و مواردی که در حین ثبت نام وجود داشت، توضیحاتی ارائه دادند.

رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها ضمن شنیدن گزارش فعالیت‌ها و مسائل مربوط به ثبت نام، توصیه‌ها و راهکارهایی را جهت تسهیل روند ثبت نام ارائه داد.

حدادی فام در حاشیه این بازدید، ضمن قدردانی از دست اندرکاران ثبت نام اعضای کاروان همپای قافله ۸ در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: ثبت نام تکمیل مدارک جهت حضور در کاروان از ۷ تا ۹ مرداد انجام شد.

رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در راستای تحویل مدارک مورد نیاز ثبت نام کاروان همپای قافله ۸، عنوان کرد: مسئولان این امر حتی در شرایط تعطیلات ناخواسته ای که حاصل شد، در مجموعه حاضر شدند و پیگیر امور ثبت نام بودند. .

حدادی فام با اشاره به فرصت باقیمانده تا روز اعزام، یادآور شد: کاروان همپای قافله ۸ روز ۲۵ مرداد از قم به سمت مرز شلمچه حرکت می‌کنند و فرصت ما تا روز حرکت بسیار کم است، بنابراین مدارک باید به سرعت اخذ شود تا در صورت لزوم، قرعه کشی و یا اولویت‌بندی صورت گیرد و به تعداد ظرفیتی که پیش بینی شده، برای این سفر معنوی مهیا شویم.

وی با بیان اینکه تحویل مدارک ثبت نام طلاب، اساتید و کارمندان در اداره رفاه و سلامت انجام می‌شود، گفت: شرایط ثبت نام طلاب بین الملل نسبت به طلاب ایرانی متفاوت است، دفتر بین الملل جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها متولی ثبت نام اولیه و فرایند نحوه خروج از مرز زائران غیرایرانی است و پس از آن، ثبت نام از طریق کارگروه ثبت نام یعنی اداره رفاه و سلامت طلاب صورت می‌گیرد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: پس از اینکه اعضای کاروان همپای قافله ۸ قطعی و نهایی شدند، ثبت نام آنها در سامانه سماح توسط ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها صورت می‌گیرد و نیاز نیست اعضای کاروان به صورت فردی در سامانه سماح ثبت نام کنند.

حدادی فام با اشاره به اینکه کاروان روز پنجشنبه ۲۵ مرداد رأس ساعت ۸ از پایانه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به سمت مرز شلمچه حرکت می‌کند، یادآور شد: شرایط اسکان طلاب شهرستانی در سرای حضرت خدیجه سلام‌الله‌علیها از روز قبل فراهم شده است تا اعضای کاروان برای حرکت، آمادگی کامل داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: زمان برگشت کاروان از کربلا به سمت قم روز شنبه ۳ شهریور است که روز یکشنبه به قم می‌رسد.

رئیس ستاد اربعین جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در ادامه توصیه کرد: زائران اربعین نسبت به آماده سازی وضعیت بدنی، تغذیه و شرایط حضور در این سفر معنوی توجه کافی داشته باشند. در این سفر از آوردن وسایل اضافه خودداری و از کفش مناسب استفاده شود.

حدادی فام در پایان از حمایت‌های مدیریت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و مسئولان و دست اندرکاران جهت اعزام هشتمین کاروان همپای قافله قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدواریم این سفر معنوی، زمینه ساز رشد و تعالی همه زائران اربعین حسینی باشد.

وی تصریح کرد: حرکت در مسیر پیاده روی اربعین حسینی در حقیقت همراهی با اسرای کربلا است و امیدواریم بانوان طلبه در این مسیر، رسالت تبلیغی خود را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha