شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
اینترنت اربعین

حوزه/ وزارت ارتباطات عراق از رایزنی با جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل در ارائه خدمات اینترنتی از مناطق مرزی ایران و عراق تا عتبات مقدسه خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، وزارت ارتباطات عراق از رایزنی با جمهوری اسلامی ایران برای تسهیل در ارائه خدمات اینترنتی از مناطق مرزی ایران و عراق تا شهرهای عتبات مقدسه خبر داد.

در این بیانه با اشاره به دستورات هیام الیاسیری، وزیر ارتباطات عراق مبنی بر لزوم استفاده از همه توانمندی‌های این وزارتخانه و مجموعه های وابسته به آن به منظور ارائه بهترین خدمات به زائرین، اشاره شده است: اربعین حسینی به دلیل حضور میلیون ها نفر از داخل و خارج عراق از اهمیت بالایی در سطح جهانی و کشوری برخوردار است که این امر بر لزوم توجه بر آن می افزاید.

در چارچوب این همکاری جلسه ای با حضور علی یاسین مدیرکل شرکت ارتباطات و انفورماتیک و محمد جعفرپور معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و هیئت همراه برگزار با طرف عراقی برگزار شد.

در جلسه دو جانبه ای که بین دو طرف ایرانی و عراقی برگزار شد، راهکار های همکاری و ارائه خدمات ارتباطی و اینترنتی به زائران از بدو ورود به مرز، راه های ارتباطی تا شهر های مقدس اربعین حسینی مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان هر دو طرف بر استفاده حداکثری از تمام توانمندی های ارتباطی و انفورماتیک برای ارائه بهترین خدمات تأکید شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha