جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
آستان حضرت عباس (ع) نصب سایه‌بان در مسیر کربلا- نجف را آغاز نمود + تصاویر

حوزه/ کارکنان اداره تعمیرات و مهندسی حرم مطهر حضرت عباس (ع)، کار نصب سایه‌بان در مسیر کربلا- نجف را آغاز کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، کارکنان اداره تعمیرات و مهندسی حرم مطهر حضرت عباس (ع)، کار نصب سایه‌بان در مسیر کربلا- نجف را آغاز کردند.

جواد حسناوی، ناظر و یکی از اعضای هیئت مدیره حرم حضرت عباس (علیه السلام) با اشاره به اینکه این کار با هدایت مستقیم حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صافی متولی شرعی حرم مطهر و با هماهنگی دولت در حال انجام است، خاطرنشان کرد: انجام این کار در حیطه خدماتی است که آستان حضرت عباس (ع) به منظور برپایی بهتر مراسم زیارت اربعین انجام می‌دهد.

وی افزود: کارکنان تعمیرات و مهندسی، کار نصب سایه‌بان را در جاده «یا حسین» از ابتدای مضیف [مهمان‌خانه] حضرت عباس (علیه السلام) در راه ارتباطی بین دو استان کربلا و نجف آغاز نمودند.

مهندس محمد کرار ابریهی از اداره تعمیر و نگهداری نیز در این باره با اشاره به اینکه مساحت تحت پوشش بیش از ۵۰ هزار متر مربع برآورد شده است، تصریح کرد: مرحله اول شامل حفر پایه‌ها و نصب ستون‌ها و مرحله دوم شامل متصل کردن سیم‌های حامل پارچه‌های سایه‌بان است که در مجموع حدود ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح حفاظت از زائران محترمی است که برای بزرگداشت زیارت اربعین به کربلا مشرف می‌شوند تا در گرمای زیاد نور خورشید آسیب نبینند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha