پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
حوزه علمیه خواهران تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در پیامی شهادت رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی، «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران در پیامی شهادت رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی، «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر دست پلید رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست، به خون یکی از پاک‌ترین و شجاع‌ترین نیروهای اسلام، آغشته گشت. یقیناً شکست رژیم کودک کش صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی، با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و این باند تبهکار به زانو درآمده، با ارتکاب این گونه اقدامات مذبوحانه، زمینه‌ مجازات سخت را برای خود فراهم می‌سازد و هرگز قادر نخواهد بود محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی سازد.

رهبر شجاع و مجاهد برجسته فلسطینی، شهید دکتر اسماعیل هنیه، یکی از رهبران بزرگ مقاومت در عصر حاضر بود که با شجاعت کامل در برابر پروژه سلطه‌گری آمریکا و اشغال رژیم صهیونیستی ایستاد و آماده شهادت در راه آرمانی بود که به آن باور داشت، و در طول این مسیر، در انتظار شهادت بود.

رژیم جنایتکار صهیونیستی با دست زدن به این جنایت و ترور کثیف، به روند نابودی خود سرعت بخشیده است. کشتار وحشیانه زنان و کودکان فلسطینی، با حمایت مستقیم آمریکا و غرب، همراه با بی عملی و سکوت دولت‌های جهان اسلام، گستاخی صهیونیست‌ها را فزونی می‌بخشد.

ملت بزرگ ایران اسلامی، خونخواهی این شهید عزیز را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسیده، وظیفه خود دانسته و شمارش معکوس برای تاوان سنگین کودک‌کشان و جلادان خون آشام را آغاز کرده است.

شهادت مجاهد بزرگ اسماعیل هنیه (رضوان الله علیه) اراده و پایداری مجاهدان مقاومت را در تمامی میدان‌های مقاومت افزایش خواهد داد و عزم آنان را برای مقابله با رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی، قوی‌تر خواهد کرد.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران ضمن محکوم کردن این اقدام متجاوزانه رژیم صهیونیستی، شهادت این مجاهد بزرگ و همراه ایشان را محضر مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، امت اسلامی و ملت غیور فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، خانواده آن شهید عزیز، گروه‌های مقاومت فلسطینی و کلیه دولت‌ها و ملت‌های حامی آرمان فلسطین و آزادیخواهان جهان تسلیت عرض می‌نماید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha