پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
شهادت اسماعیل هنیه

حوزه/ زائران حرم مطهر رضوی در اعتراض به ترور«اسماعیل هنیه» فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد ترور ناجوانمردانه و بزدلانه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بار دیگر دل‌ها را داغدار و موجی از خشم و نفرت نسبت به عاملان این جنایت ددمنشانه در بین اقشار مختلف جامعه ایجاد کرد.

در پی وقوع این جنایت عصر امروز جمعی از مردم شهید پرور کشورمان وزائران با حضور در صحن قدس حرم مطهر رضوی با مشت‌های گره کرده فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سرداده و این جنایت را محکوم کردند.

این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط محمدجواد پناهی آغاز شد و در ادامه گروه سرود گلدسته‌های حرم شعری با موضوع آزادی قدس اجرا کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور در این مراسم ضمن محکومیت ترور مجاهد نستوه، اسماعیل هنیه بیان کرد: این اقدام ظالمانه نشانه ضعف و زبونی دشمن و ناکامی آنها در مبارزه با مقاومت مردم فلسطین است.

وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد که طی چند عملیات، مقاومت مردم فلسطین و نیروهای حماس را در هم می‌شکند ولی اکنون بعد از گذشت ماه‌ها به هیچکدام از اهداف خود دست نیافته و سیلی محکمی که رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی و عملیات وعده صادق خورد در تاریخ سیاسی آنها بی‌سابقه بوده است.

حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: ملت ایران ملتی است که از خون میهمان خود نخواهد گذشت و از مسئولان انتظار دارند همانطور که رهبر انقلاب فرمودند انتقام سختی از عاملان این جنایت بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی این عمل ددمنشانه را با حمایت آمریکای جنایتکار انجام داده است و مردم ایران این جنایت را فراموش نخواهند کرد و دست فرماندهان و رزمندگان ما روی ماشه است و به زودی با تدبیر پاسخ این جنایت اسراییل را خواهند داد.

در این مراسم همچنین حاج حسین یکتا، از یادگاران و روایتگران دفاع مقدس با بیان اینکه فلسطین کلید رمز آلود پیروزی امت اسلامی است اظهار کرد: در راه آزادی قدس هر چه بیشتر خون‌های پاک به زمین ریخته می‌شود، مردم دنیا بیدارتر می‌شوند.

وی تصریح کرد: ترور اسماعیل هنیه نشانه خواری و زبونی و همچنین عصبانیت دشمن از مقاومت جانانه نیروهای مقاومت و مردم قهرمان فلسطین است و شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه قطعا نقطه حرکت و آب حیاتی برای رسیدن به قله فتح و رسیدن به نقطه فتح و پیروزی خواهد بود.

گفتنی است؛ اجرای برنامه عزاداری و مرثیه سرایی با نوای حاج احمد واعظی و شعرخوانی شاعر آئینی سید رضا یعقوبی آل از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha