پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
موسسه علمی پژوهشی مکتب نرجس

حوزه/ موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) شهادت اسماعیل هنیه رهبر بزرگ مقاومت فلسطین را با صدور پیامی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس(س) با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه رهبر بزرگ مقاومت فلسطین را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در روزگار شکست رژیم کودک‌کش صهیونیستی، این رژیم سفاک و ضد انسانی زیست می کنیم که این رژیم برای جبران انزوای نظامی، انسانی و بین‌المللی خود به به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است که البته مانند گذشته روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس (س) ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به مردم فلسطین ،اقدام سفاکانه جنایتکاران تروریست را محکوم می نماید. همواره بر این باور است که شهادت رهبر مقاومت فلسطین، اسماعیل هنیه، نقطه عطفی بر حرکت پیشبرنده ی محور مقاومت در کشورهای منطقه و جهان بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی است.

رژیم کودک کش و نوچه هایش در سراسر جهان بدانند خون بناحق ریخته شده ی مردم مظلوم فلسطین دامن شما را می‌گیرد عقربه‌های ساعت برای نابودی قریب الوقوع رژیم منحوس صهیونیستی سرعت گرفته است.

در انتها شهادت اسماعیل هنیه رهبر مقاومت، مجاهدی خستگی ناپذیر را، به خانواده بزرگ جهان اسلام، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران و فلسطین، همرزمان و خانواده شهیدپرور ایشان تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha