پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
تصاویر/ تجمع مردم تبریز در محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین سرایی گفت: با شهادت هر یک از فرماندهان مقاومت انسجام درونی در جبهه مقاومت شکل می‌گیرد و حق مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسخ سخت به رژیم صهیونیستی در این شهادت است و این جنایت با پاسخ دردناک جبهه مقتدر مقاومت مقتدر و ایران اسلامی رو به رو می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجف قلیزاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، امروز در تجمع محکومیت ترور شهید اسماعیل هنیه در میدان ساعت تبریز با بیان اینکه خون صدها شهید در تجلی راه مقاومت و پیروزی ملت بزرگ فلسطین ریخته شده، اظهار داشت: امروز رژیم تروریستی صهیونیستی بدلیل شکست در جبهه‌های مختلف دست به جنایات بزرگی زده است.

وی افزود: رژیم صهیونسیتی در ۱۰ ماه گذشته نزدیک به ۴۰ هزار شهید در غزه اعم از مردان و زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت رسانده است.

همچنین مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا به شکست‌های پی در پی رژیم اسرائیل از جبهه مقاومت اشاره کرده و گفت: عملیات‌های بزرگ طوفان الاقصی و وعده صادق، کمر رژیم صهیونیستی را شکسته و قدرت دفاعی گنبدهای آهنی این رژیم را از بین برده است.

وی با محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید همیشه گفت: جنایت امروز رژیم‌ صهیونیستی در شهید کردن میهمان ارزشمند ما باعث آشکار شدن باطن خبیث جنایتکاران و وحدت نیروهای مقاومت می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سرایی با بیان اینکه با شهادت هر یک از فرماندهان مقاومت انسجام درونی در جبهه مقاومت شکل می‌گیرد، افزود: حق مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسخ سخت به رژیم صهیونیستی در این شهادت است و این جنایت با پاسخ دردناک جبهه مقتدر مقاومت مقتدر و ایران اسلامی رو به رو می‌شود.

وی با تاکید بر پیوند مستحکم میان دو ملت فلسطین و ایران بیان داشت: راه مقاومت و دفاع از مظلومان عالم پرقدرت تر از همیشه ادامه دارد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا با ابراز تأسف از رفتار دوگانه غرب و حقوق بشر آمریکایی در وقایع غزه گفت: آیا مردم فلسطین، بشر نیستند که ۱۰ ماه مقابل هواپیماهای جنگی دشمن مورد بمباران‌ وحشیانه قرار گرفتند و جهانیان با حیرت شاهد آن هستند.

وی با تاکید بر اینکه راه شهید هنیه ادامه دارد، تصریح کرد: مسیر جبهه مقاومت و حماس وابسته به شخص نیست و با رفتن هنیه و هنیه‌ها در مقاومت خللی بوجود نمی‌آید و جانشین‌های قوی تر از هنیه ها انتخاب می‌شوند و راه را ادامه می‌دهند و پیروز می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha