پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
شهادت

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی شهادت شهید اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

《 بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ )》

((مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا .))

شهادت بالاترین پاداش برای مجاهدان خستگی ناپذیری است که جان خود را برای دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی وانسانی بر سر دست گرفتند و با پیکری خونین عهد و پیمان الهی خود را به سرانجام رسانیدند .

مجاهد پر افتخار و برجسته اسلام رئیس دفتر سیاسی حماس اسماعیل هنیه پس از سال ها مجاهدت در راه خدا و در دفاع از ملت مظلوم فلسطین بدست تبهکارترین رژیم در حالی که میهمان ملت ایران بود به شهادت رسید.

شهید عزیز اسماعیل هنیه به همراه دیگر مبارزان و رهبران شهید فلسطینی همه عمر خود را به جهاد و دفاع از سرزمین و حقوق ملت فلسطین سپری کردند و خلعت تلاش بی وقفه خود را گرفتند.

قطعاً چنین حرکت ضد بشری که نقض قواعد و حقوق بین المللی است و رژیم درنده و وحشی صهیونیستی سابقه طولانی در این امور دارد سبب می شود که خط جهاد و مقاومت با انگیزه و شدت بیشتری ادامه یابد و اراده مسلمانان و آزادگان جهان و ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و غزه را تا تصاحب سرزمینشان مصمم تر خواهد کرد.

شهادت این سردار اسلام و همراهش برای ملت ایران ، امت اسلامی، محور مقاومت و مجاهدان فلسطینی پراندوه و غمبار است. ولی استمرار جهاد و انتقامی سخت و دشوار تا رسیدن به پیروری نهایی کام جنایتکاران اشغالگر و حامیانش را تلخ خواهد کرد.

مردم متدین و شریف استان لرستان لازم است با حفظ وحدت و آرامش ، هشیاری و آمادگی ، پیروی از دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی ((مد ظله العالی)) را همچون گذشته سرلوحه کار خویش قراردهند.

بدیهی است نیروهای مسلح مؤمن، قوی و توانمند جمهوری اسلامی انتقام این جنایت را از فاجعه آفرینان ذلیل و زبون بعمل خواهند آورد.

شهادت شهید اسماعیل هنیه و همراهش را به رهبر معظم انقلاب اسلامی ((مدظله العالی)) ،ملت ایران و فلسطین ، امت اسلامی و محور مقاومت و همه آزادگان جهان و خانواده و منسوبین تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال علو درجات این شهیدان را خواستارم.

والسلام علیکم و رحمة الله وبرکاته

۱۴۰۳/۵/۱۰ مطابق با ۲۵ محرم الحرام ۱۴۴۶

سید احمدرضا شاهرخی
نماینده ولی فقیه در استان لرستان
و امام جمعه خرم آباد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha