پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
حجت الاسلام حسین تمرخانی-مسئول امور صیانتی حوزه ایلام

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان با صدور بیانیه ای با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اعلام کرد: بی‌تردید خون پاک این شهید عزیز که عمر خود را در مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین سپری کرد، عزم و انسجام مبارزان مقاومت را دو چندان خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، مدیر حوزه علمیه خواهران استان با صدور بیانیه‌ای ترور دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را محکوم کرد.

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات بی شرمانه و ناجوانمردانه خود مجاهدی نستوه و مبارز را به شهادت رساند و بی‌تردید خون پاک این شهید عزیز که عمر خود را در مبارزه علیه رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف و رهایی ملت مظلوم فلسطین سپری کرد، عزم و انسجام مبارزان مقاومت را دو چندان خواهد کرد.

آنچه مسلم است جنایات و ددمنشی رژیم فاسد صهیونیستی که برای رسیدن به اهداف شرورانه و نامشروع خود از هیچ اقدام وحشیانه‌ و تروریستی دریغ نمی‌کند، برای جهانیان به ویژه مردمان آزاداندیش و باوجدان جهان حتی در کشورهای غربی اثبات شده و به همین دلیل موجی از تنفر علیه این دولت تروریستی‌ در سطح بین‌المللی شکل گرفته و درحال جوشش است.

شهید اسماعیل هنیه از رهبران بزرگ مقاومت عصر حاضر بود که با شجاعت تمام در برابر پروژه سلطه‌طلبی آمریکا و اشغالگری صهیونیست‌ها ایستاده و جان خود را بر کف دستان خود گرفت و آماده فدا کردن آن برای هدفی بود که به آن اعتقاد داشت و همیشه در طول راه منتظر این شهادت بود.

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان ایلام این شهادت افتخارآفرین را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف و مقاوم فلسطین، هواداران جنبش قهرمان حماس در فلسطین و سراسر جهان، ملت قهرمان ایران و تمامی ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه تبریک و تسلیت عرض می‌نماید. و از همه ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه می‌خواهد که تمامی میدان‌ها و خیابان‌های جهان را تبدیل به صحنه‌های حمایت از ملت قهرمان فلسطین بنمایند و شعار " مرگ بر اسرائیل" را قوی‌تر از همیشه تا پایان عمر این رژیم منحوس در جای‌جای جهان جاری سازند.

حسین‌تمرخانی

مدیرحوزه‌های‌علمیه‌خواهران‌استان‌ایلام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha