پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
سعیدی

حوزه/ رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با صدور پیامی درگذشت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا با صدور پیامی درگذشت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

هنگامی که هنرمندی انسان در مسیر مقدس مبارزه با ظلم و تجاوز جنایتکاران و اشغالگران فرومایه تاریخ قرار می‌گیرد، به غیر از پیروزی‌های وعده شده الهی فیض عظیم شهادت نیز پاداش هنر مردان خدا خواهد بود. پیشینه تاریک رژیم اشغالگر صهیونیستی به عنوان یک باند تبهکار تروریستی همواره با ترور رهبران عزیز و مبارز فلسطینی مانند عزالدین قسام،شیخ احمد یاسین، عبدالعزیز الرنتیسی، فتحی شقاقی و... و در ۱۰ ماه اخیر با شهادت حدود ۴۰ هزار نفر زن ،مرد و کودک و همچنین در ماه خون و شهادت در کشور جمهوری اسلامی ایران مهمان عزیز کشورمان اسماعیل هنیه را به شهادت رساند و امت اسلامی و مبارزین جبهه عظیم مقاومت و آزادگان جهان را داغدار کرد.

شهید دکتر اسماعیل هنیه با الگوگیری از شهید کربلا تمام زندگی، فرزندان و کسان خود را تقدیم آرمان مقدس آزادی قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین کرد و با کرامت تمام و افتخار بر تارک دنیای اسلام درخشش پیدا کرد.

رژیم جنایتکار صهیونیستی بدون توجه به قواعد و مقررات بین‌المللی برای فرار از خفت و خواری شکست در میدان مبارزه با گروه حماس و برای سرپوش گذاشتن برشکست ترمیم ناپذیرش در غزه مرتکب اقدام جنایتکارانه ترور و شهادت دکتر اسماعیل هنیه به عنوان مهمان عزیز کشور جمهوری اسلامی ایران گردید. بی شک میزبان خونخواه این شهید عزیز و جبهه مقتدر و عظیم مقاومت پاسخ سخت و پشیمان کننده را به رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی خواهد داد و برکت خون شهید راه قدس بنیان‌های سست و پوشالی رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی را با یاری حق مضمحل و نابود می‌نماید.

اینجانب ضمن محکومیت این اقدام رذیلانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی، شهادت این سردار بزرگ مقاومت را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مد ظل العالی)، مردم مظلوم فلسطین، جبهه عظیم مقاومت و مردم مسلمان و آزادگان عالم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

علی سعیدی شاهرودی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha