پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
کد خبر: 1173619
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
د

حوزه / مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان گفت: سنت الهی بر نابودی ظالمان است و قطعاً رژیم صهیونسیتی نیز به واسطه حاکمیت این سنت الهی در تاریخ فرو خواهد پاشید و محور مقاومت برنده نهایی این تقابل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، مراسم محکومیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس در دانشگاه پیام نور هرمزگان برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام کرتی خورگو مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی، اسماعیل هنیه را تبریک و تسلیت گفت و این اقدام تروریستی را محکوم کرد و اظهار داشت: سنت الهی بر نابودی ظالمان است و قطعاً رژیم صهیونسیتی نیز به واسطه حاکمیت این سنت الهی در تاریخ فرو خواهد پاشید و محور مقاومت برنده نهایی این تقابل خواهد بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: جامعه دانشگاهیان پیام نور استان هرمزگان ضمن محکومیت ترور این مهمان مبارز، بر تداوم حمایت از جبهه مقاومت و انتقام سخت شهادت این قهرمان جبهه مقاومت از سران رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی تأکید دارد.

گفتنی است این مراسم با شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» حاضرین پایان یافت.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha