پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استانو استاندار زنجان در پیامی مشترک با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه اعلام کردند: شهید هنیه، عمر خود را در مسیر مقاومت سپری کرده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان زنجان و دکتر محسن افشارچی استاندار زنجان در پی ترور ناجوانمردانه نماد مقاومت فلسطین، شهید اسماعیل هنیه توسط عوامل رژیم جنایتکار صهیونیستی، بیانه مشترکی بدین شرح صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

مجاهدان حقیقی و راستین نه تنها از مرگ هراسی ندارند بلکه آغوش خود را برای شهادت و دیدار معشوق ازلی گشوده اند و هرلحظه آرزوی دیدار یار را دارند.

شهادت برادر مجاهد اسماعیل هنیه که عمری را در مسیر مقاومت ملت فلسطین در برابر دژخیمان و جلادان روزگار و در عرصه مبارزه و جهاد علیه رژیم صهیونیستی سپری کرده بود، ملت ایران، فلسطین و اسلام را سوگوار کرد.

باری دیگر ددمنشان صهیونیست، ذات کثیف، ‌پلشت و جنایتکار خود را به نمایش گذاشتند و در جنایتی دیگر اسماعیل هنیه را در محل اقامتش در تهران به شهادت رساندند.

قطعا این جنایت سبعانه و ددمنشانه آنها در درگاه الهی و ملت بزرگ فلسطین و ایران اسلامی بی جواب نخواهد ماند، ولی نویدبخش پیروزی بزرگ ملت فلسطین از چنگال این جرثومه فساد و تباهی است که به زودی به خواست و مشیت الهی رقم خواهد خورد.

آنچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: پیش‌بینی۵۰ سال قبل امام بزرگوار درباره فلسطین، به‌تدریج در حال تحقق است و عملیات معجزه‌آفرین طوفان‌الاقصی با باطل کردن نقشه وسیع دشمنان برای تسلط بر منطقه و جهان اسلام، رژیم صهیونیستی را در مسیر اضمحلال قرار داده و در پرتو ایستادگی ایمانی و تحسین‌برانگیز مردم غزه، رژیم اشغالگر در مقابل چشم جهانیان در حال ذوب شدن است.

اینجانبان ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی، شهادت این برادر مجاهد را به ملت فلسطین،‌ ایران و جهان اسلام تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و از درگاه خداوند متعال برای آن روح بلند، هم‌نشینی با اولیا و انبیای الهی را مسالت داریم.

علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان

محسن افشارچی استاندار زنجان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha