پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
هنیه

حوزه/ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه شهادت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت مظلومانه رهبر بزرگ و شجاع فلسطینی، مهمان عالیقدر ملت بزرگ ایران به دست پلیدترین عناصر تاریخ بشریت؛ صهیونیست‌های خبیث که با حمایت و پشتیبانی آمریکای جهانخوار انجام شد، قلب‌های امت اسلام به‌ویژه جبهه بزرگ مقاومت را داغدار کرد. ملت غیور و مهمان‌نواز ایران در این واقعه بزرگ بیش از همه اندوهگین است که مهمان عزیز و محبوبش را در حریم خانه‌اش از دست داده است.

شهید حاج اسماعیل، رادمرد جهاد و مقاومت و نماد بی‌نظیر صبر و شکیبایی در راه خدا بود و بیش از ۶۰ نفر از عزیزانش را تقدیم این مسیر کرد و با تدابیر بی‌ نظیرخود و همرزمانش، سنگین‌ترین لطمات را بر پیکر نحس و رو به زوال رژیم جعلی وارد کرده بود.

بدون تردید جبهه مقاومت به برکت این خون‌های پاک، شاهد رویش‌های عظیم و پیشرفت‌های سریعتر خواهد بود و طوفان‌الاقصای عواطف و احساسات آزادیخواهان جهان و وعدالصادق جبهه مشترک نیروهای مقاومت در پهنه غرب آسیا و مجازات سخت و پشیمان کننده ایران انقلابی، طومار ننگین رژیم ضد بشری صهیونیسم را در هم خواهد پیچید و افق‌های روشن جهان بدون آمریکا را فراروی جهانیان خواهد گشود.

خون پاک بزرگ مجاهد مقاومت فلسطین که در سحرگاه دهم مرداد در تهران عزیز بر زمین ریخته شد، پیوند ایمانی دو ملت مسلمان و مقاوم فلسطین و ایران را عمیق‌تر از قبل خواهد کرد و عزم راسخ جبهه مقاومت را در محو غده سرطانی صهیونیسم استوارتر از همیشه خواهد ساخت.

ائمه جمعه ایران انقلابی، این شهادت تاریخ‌ساز را به رهبر حکیم انقلاب اسلامی و مردم داغدار و صبور فلسطین و ایران و جبهه عظیم مقاومت، خصوصاً مقاومت نستوه فلسطینِ مظلوم و مقتدر، به‌ویژه جنبش سرافراز حماس، تبریک و تسلیت می‌گوید و به روح بلند آن مجاهد به حق پیوسته درود می‌فرستد.

به یاری خداوند جبّار و منتقم، نمازگزاران نمازهای جمعه در ایران انقلابی با حضور پرشور و آگاهانه در نمازهای جمعه این هفته، ضمن محکومیت این ترور بزدلانه و منفعلانه، با شهدای عزیز ایران و فلسطین خصوصاً شهدای راه قدس تجدید پیمان کرده و ندای پیروزی محتوم فلسطین و آزادسازی مسجدالاقصی را صلا خواهند داد.

ان موعدناالصبح؛ الیس الصبح بقریب

والسلام علی اخواننا المسلمین

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha