پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
کد خبر: 1173676
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
یادواره شهدا

حوزه/ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اسلامی که امام و شهدا پرچم آن را برافراشته‌اند کل قرآن‌ است و این بدان معناست که اسلام، مبارزه با ظلم و ستم و طاغوت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام سید محمود نبویان چهارشنبه شب در یادواره ۳۲ شهید طلبه و روحانی منطقه تربت‌حیدریه که در مدرسه علمیه هراتی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سوالات مطرح در جامعه این است که ما ۴۵ سال شعار انقلاب اسلامی را سر می‌دهیم و اکنون چرا این وضعیت کشور است.

وی تصریح کرد: ویژگی اساسی انقلاب ما این است که اسلامی‌ بود و این در حالی است که دو نوع اسلام امریکایی و ناب محمدی صلی الله داریم که انقلاب اسلامی ایران اسلام ناب محمدی را برگزید.

نبویان ادامه داد: اسلامی که امام و شهدا پرچم آن را برافراشته‌اند کل قرآن‌ است و این بدان معناست که اسلام، مبارزه با ظلم و ستم و طاغوت است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه پذیرفتن هژومونی آمریکا ممنوع است، گفت: اسلامی که نظام اسلامی مطرح کرده جایی برای ظلم آمریکا باقی نخواهد گذاشت.

نبویان با تاکید بر اینکه کسی که هژومونی آمریکا را بپذیرد مسلمان نیست، گفت: در هر نقطه‌ای از زمین اگر مظلومی وجود دارد باید اسلام و مسلمان آنجا باشد، در عین حال اسلامی که انقلاب اسلامی مطرح کرد به واقع در هیچ نقطه‌ای از کره زمین ظلم را نمی‌پذیرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: دشمنی آمریکا با ایران به قبل از پیروزی انقلاب برمی‌گردد، لذا در گام نخست در دوران پهلوی شکست خورد و در ادامه نتوانست با راه‌اندازی قائله‌های قومی مذهبی، کودتا، ترور، جنگ تحمیلی و فتنه‌ها بر اراده ملت ایران پیروز شود، چرا که این ملت به این باور رسیدند که دین خدا را یاری کنند پیروز و سربلند هستند.

وی افزود: جهان اکنون در حال آماده سازی برای ظهور حضرت بقیه الله است و گواه این ادعا آن است که مبارزه با ظلم جهانی شده و حتی در کشورهای اروپایی و آمریکایی با زبان فارسی شعار مرگ بر امریکا سر می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha