پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پی شهادت اسماعیل هنیه که شب گذشته با تجاوز به حریم ایران اسلامی انجام شد، گفت: این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین علی خیاط، مدیر این حوزه در پی شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس پیامی صادر کرد؛

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ الَّذینَ هَاجَرُوا فِی سَبِیلِ اللهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَیَرْزُقَنَّهُمُ اللهُ رِزْقًا حَسَنًا»

بار دیگر عجز و درماندگی رژیم سفاک صهیونیستی در مواجهه مستقیم با رزمندگان جبهه مقاومت، نقاب از چهره پلید این دشمن بشریت برداشت.

شهادت مجاهد وارسته، جناب آقای اسماعیل هنیه به دست شقی‌ترین اشقیا، نه‌تنها برای مسلمانان و شیعیان دنیا، بلکه برای همه آزادگان و آزادی‌خواهان عالم سخت و سنگین است. این اقدام که شب گذشته در کشور ایران اتفاق افتاد، نه تنها یک اقدام تروریستی، بلکه یک اقدام جنگی توسط دشمن غدّار است.

بدون تردید خون پاک شهیداسماعیل هنیه و دیگر شهدای مقاومت چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا می‌کند و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد. شهادت ایشان نه‌تنها پایان او نیست، بلکه آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت خواهد بود.

دشمن جنایت‌کار بداند بی‌شک انتقام سخت نزدیک است و طبق وعده الهی که فرمود: «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ»خون مطهر شهدای مقاومت با نابودی کامل و عاجل رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست؛ ان شاءالله.

اینجانب شهادت این مرد بزرگ را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، و یاران و هم‌رزمانش در جبهه مقاومت تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات ایشان را از خداوند منان مسئلت دارم.

علی خیاط

مدیر حوزه علمیه خراسان

۱۰ مرداد ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha