سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
بیانیه

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در محکومیت دستگیری امام جماعت مسجد الاقصی و جنایت پاراچنار بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور در محکومیت دستگیری امام جماعت مسجد الاقصی و جنایت پاراچنار بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالهاست سیاست بازان جنتلمن‌ مآب، افکار بشر را درگیر مفاهیمی چون آزادی بیان و آزادی اندیشه و حقوق بشر و... نموده‌اند و در برابر چشمان خیره آنان نه تنها هر اندیشه و بیانی را به مسلخ می برند بلکه حقوق اولیه زیستن و تنفس در سرزمین های مادری، ناباورانه با قراردادها و پیمان‌های خوش‌رنگ و لعاب به یغما برده می‌شود و مستضعفان، در حیرتِ سَبُعیت و درندگی هم نوعان خود، بی پناه و درمانده، تنها به شنیدن شیرینی حلوای حقوقشان در کنفرانس ها و مطبوعات دلخوشند.

تاریخ شهادت می دهد چندین دهه برگزاری المپیک و جام جهانی و هر جشنواره بین‌المللی ورزشی و ... که افکار عمومی عالم را به خود مشغول کرده همراه با نسل‌کشی‌ها و جنگ‌ها و غارت‌های مستکبران علیه مظلومان بوده است و حیواناتی انسان‌نما چون صهیونیست‌ها و ... در فضای سکوت رسانه‌ها به کشتار و چپاول و غارت مستضعفان می‌پردازند.

این روزها در گرماگرم برگزاری بازی‌های المپیک پاریس حوادث تلخی در گوشه و کنار عالم در جریان است که قلوب آزادی‌خواهان و مظلومان عالم را می‌فشارد و یا برای آن دادخواهی صورت نمی‌گیرد و یا اگر فریاد اغاثه‌ای برآید، ناباورانه در سکوت مدعیان آزادی بیان خاموش شده و حقوق آن بشر فریادگر سلب می‌گردد؛ نمونه این رفتار های دوگانه دستگیری امام جماعت سالخورده مسجد الاقصی است که در اعتراض به ترور رهبر مجاهد حماس، شهید دکتر اسماعیل هنیه فریادی برآورد و ناباورانه دستگیر شد و در سویی دیگر پیکرهای پاره پاره شیعیان پاراچنار پاکستان و مظلومان غزه و جنایت‌هایی از این قبیل را در بهت و سکوت عالم شاهدیم؛ کجاست حقوق انسان و کجایند مدعیانش و کجاست آزادی بیان و کجایند فریادگرانش؟

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن محکوم کردن این جنایات، حمایت دوباره خود را از آرمان قدس و آزادی فلسطین فریاد زده و از همه آزادی‌خواهان می خواهد چون همیشه در قبال این جنایات سکوت ننمایند و دادخواه مظلومان باشند.

شانزدهم مردادماه ۱۴۰۳ شمسی مصادف با اول صفر ۱۴۴۶ قمری

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha