چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
آیت الله شیخ محمد یعقوبی

حوزه/ آیت الله محمد یعقوبی از علمای عراق در دیدار با آیت الله سید هادی مدرسی ضمن تأکید بر نقش مؤثر علما و طبقه فرهیخته در عراق، گفت: پیروان اهل بیت (ع) در همه کشورهای دنیا باید نقشی تأثیرگذار داشته باشند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله محمد یعقوبی در دیدار با آیت الله سید هادی مدرسی ضمن تأکید بر نقش مؤثر علما و طبقه فرهیخته در عراق، گفت: پیروان اهل بیت (ع) در همه کشورهای دنیا باید نقشی تاثیرگذار داشته باشند.

آیت الله محمد یعقوبی دیدار آیت الله سید هادی مدرسی، گفت: ملت عراق همه عناصر پیشرفت و تحقق آینده ای روشن را در اختیار دارد و اگر اراده جدی در این ملت شکل بگیرد امکان رهبری علمی و تمدنی را نیز در اختیار دارد.

این عالم عراقی در این دیدار که در دفتر وی در نجف اشرف انجام شد، اظهار داشت: خداوند متعال نعمت های مادی و معنوی فراوانی به ملت عراق عطا کرده است و مهمترین نعمت، وجود مقدس ائمه اطهار و اهل بیت رسول الله (ص) در کشور عراق است.

وی در ادامه با تأکید بر مسئولیت علما و فرهیختگان در جهت‌دهی به حرکت جامعه، تربیت آن و بصیرت افزایی، بیان داشت: پیروان اهل بیت (ع) در همه کشورهای دنیا باید نقشی تاثیرگذار داشته باشند البته باید این کار با رعایت قوانین آن کشورها صورت پذیرد.

شایان ذکر است این دیدارها در راستای تقویت ارتباط علما، وحدت امت اسلامی و تلاش در جهت ایجاد امکانات کافی برای پیشرفت جامعه انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha