پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
شورای علمای شیعه افغانستان

شورای علمای شیعه افغانستان در واکنش به ترور و به شهادت رسیدن اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس، این جنایت را آشکارسازی بیشتر چهره وحشیانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد و افزود: خون پاک شهید هنیه مُهر پایانی است بر عمر رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا و این جنایت پیروزی ملت فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، شورای علمای شیعه افغانستان در پی ترور و شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در محل اقامتش در تهران، بیانیه‌ای صادر کرد و این جنایت رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم نمود.

متن کامل بیانیه شورای علمای شیعه افغانستان بدین شرح است:

بإسمه تعالی

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون»

شهادت‌ رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش حماس و یکی از رهبران بزرگ جهاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی، مجاهد بزرگ الحاج دکتر اسماعیل هنیه را به ملت شریف و مجاهد و خستگی‌ناپذیر فلسطین بخصوص مردم داغدیده و مقاوم غزه و خانواده محترم و همه مجاهدان و همکاران آن شهید سعید، تسلیت عرض می‌نماییم.

ملت مظلوم و مجاهد فلسطین رهبری شایسته، مقاوم، باتجربه، فداکار و امت اسلامی به حق یکی از رهبران فرهیخته و فعال عصر حاضر خویش را از دست داد.

رژیم غاصب، سفاک و کودک‌کش صهیونیستی با این اقدام بزدلانه و وقیحانه نشان داد که به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پای بند نیست و با حمایت برخی از دولت‌های غربی بخصوص آمریکا به راحتی همه آن‌ها را زیر پا گذاشت و یک بار دیگر به همه جهانیان ماهیت سبعانه، وحشیانه و جنایتکارانه خود را آشکار ساخت.

بدون شک خون پاک شهید اسماعیل هنیه در امتداد شهدای بزرگ فلسطین از عزالدین قسام، شیخ احمد یاسین و فتحی شقاقی تا چهل هزار شهید غیرنظامی بی‌گناه ماههای اخیر غزه، مُهر پایانی است بر عمر رژیم منحوس و جنایتکار، اشغالگر و غاصب صهیونیستی که با یاری خداوند متعال رسوایی هرچه بیشتر و افول هر چه سریع‌تر حامیان آن بویژه دولت آمریکا و پیروزی ملت مجاهد فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

بار دیگر این مصیبت بزرگ را به ملت مظلوم و مقاوم فلسطین و خاندان شهیدپرور الحاج دکتر اسماعیل هنیه تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم و از خدای سبحان برای شان صبر و اجر و گشایش و پیروزی مسألت نموده و آرزوی نابودی دشمن سفاک و جنایتکار صهیونیستی را داریم.

شورای علمای شیعه افغانستان
۱۰ مرداد/اسد ۱۴۰۳ مطابق با ۲۵ محرم ۱۴۴۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha