پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
ر

حوزه / حجت الاسلام شهروز خواه گفت: در کوران حوادث و بحران‌های پیش روی انقلاب در صورتی موفق خواهیم بود که هم به اندیشه امام مسلط باشیم و هم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مسلط باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام مهدی شهروز خواه شب گذشته در نشستی که پیرامون منظومه فکری رهبرمعظم انقلاب و کتب استاد شهید مطهری به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشان در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، اظهار داشت: بسیاری از انقلابی‌ها و متدینین ما نسبت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کاملا پیاده هستند.

وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب برحفظ وحدت و خودداری از هر گونه اختلاف و تفرقه، افزود: برخلاف توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر وحدت و دوری از اختلاف و تفرقه، در حال تخریب یکدیگر هستیم.

معاون موسسه انقلاب اسلامی قم ادامه داد: در کوران حوادث و بحران‌های پیش روی انقلاب در صورتی موفق خواهیم بود که هم به اندیشه امام مسلط باشیم و هم به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مسلط باشیم.

حجت الاسلام شهروز خواه، به لزوم توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تأکید و با بیان اینکه تنها نباید به فایل صوتی فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اکتفا کرد، یادآور شد: زمانی به عمق اندیشه و منظومه فکری رهبری پی‌خواهیم برد که متوجه باشیم فرمایشات معظم له هیچگاه تکراری نیست.

وی تصریح کرد: اگر فرمایشات رهبر معظم انقلاب را دنبال کنید و یا سخنرانی‌های سالانه معظم له را با دقت رصد کنید، متوجه خواهید شد که حتی یک درصد از فرمایشات رهبری تکراری نیست.

معاون موسسه انقلاب اسلامی قم تأکید کرد: رهبرمعظم انقلاب نه تنها صحبت‌های سال قبل خود را تکرار نمی‌کند بلکه یک تراز بالاتر از سال قبل صحبت می‌کند و تراز فرمایشات ایشان سال به سال ارتقاء دارد.

حجت الاسلام شهروز خواه، ادامه داد: دفتر حفظ نشر آثار رهبری در قم همگام با مجموعه‌های مختلف دانشجویی و طلبگی و عمومی طرح‌های مطالعاتی مختلفی را در دستور کار خود دارد و رویکرد دفتر تنها صرف مطالعه آثار و بیانات معظم له نیست، چرا که اگرحتی آثار و بیانات رهبری را مطالعه کنید، اما به لحاظ مهارتی متوجه نباشید رهبری چه میدانی را تعیین کرده، بیانات رهبری بیات خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مدت یکسال، چهار میدان و خاکریز را تغییر دادند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ابتدا در مهر سال ۱۴۰۰ به جهاد تبیین تأکید و در آبان جنگ شناختی را مطرح کردند، در خرداد ۱۴۰۱ موضوع تجمعات خیابانی را یادآور شدند و مهر ۱۴۰۱ هم جنگ ترکیبی را تأکید کردند و لذا طی یکسال ۴ میدان و خاکریز را تغییر دادند.

معاون موسسه انقلاب اسلامی قم ابراز کرد: تنها با صرف مطالعه فرمایشات رهبرمعظم انقلاب نمی‌توان این تغییر میدان و خاکریز را متوجه متوجه شد، لذا کاری که در دفتر حفظ نشر انجام شده این است که سرفصل‌های آموزشی و کارگاهی جهاد تبیین و منطق عملکرد رهبری را تعریف کرده که این منطق باید تبیین شود و تنها کسی که این منطق را بیاموزد، فرمایشات رهبری را متوجه خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha