پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ |۲۵ محرم ۱۴۴۶ | Aug 1, 2024
آیت الله محسن فقیهی

حوزه/ به کشورها و دولت‌ها هشدار می‌دهم که اگر این غدّه سرطانی، در اسرع وقت، نابود نشود، دیری نخواهد پایید که آتشِ جنون‌آمیز او، همه عالم را فرابگیرد. وقت آن رسیده است که همه ملّت‌ها، دست در دست یکدیگر، عزم خود را برای نابودیِ ظلم و ستم، جزم کرده و دنیا را از لوث وجود ظالمان پاک نمایند و البته برادران عزیز ما در جبهه مقاومت، این کار را به زودی به پایان خواهند رسانید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت الله محسن فقیهی در پی جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها و شهادت جمعی از مردم بی گناه و فرماندهان جبهه مقاومت به این شرح است:

بسم الله العزیز المنتقم
«وسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُون»
این روزها، اخبار دردناک قتل و کشتار مردم مظلوم و بی گناه، کودکان پاک و زنان بی پناه در سراسر دنیا، قلوب آزادگان و ملّت‌های بیدار را، مالامال از غم و اندوه، و جریحه‌دار از این جنایات وحشیانه کرده است.
از یک سو، شیعیان و مسلمانان مظلومِ پاراچنار، به دست عدّه‌ای وحشی و گمراه، به فجیع‌ترین شکل ممکن، به شهادت می‌رسند؛ از سویی دیگر جبهه مقاومت در عراق و لبنانِ عزیز، بزرگترین رهبرانِ خود را بر اثر جنایات وحشیانه آمریکا و ولد نامشروعش، صهیونیسم، از دست می‌دهد؛ و از طرفی دیگر، کودکان و زنان و مردان بی‌گناه غزه، در آتش جنون و دیوانگی صهیونیسم‌ها و سکوتِ مرگبار کشورهای اسلامی، پرپر می‌شوند و در آخرین برگ از جنایات خونخوارانِ عالم، میهمان عزیز جمهوری اسلامی ایران شهید اسماعیل هنیه، به دست پلیدترین ابناء بشر یعنی سردمداران آمریکا و صهیونیسم، اینگونه ترور می‌شود؛ فإلی الله المشتکی.

اینجانب ضمن عرض تسلیتِ همه این مصائب دردناک، به پیشگاه مقدّس منجیِ عالم حضرت ولی عصر امام زمان ارواح العالمین له الفداء، و به محضر رهبرِ آزادگان جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته و جبهه بزرگ مقاومت در سراسر دنیا؛ به کشورها و دولت‌ها هشدار می‌دهم که اگر این غدّه سرطانی، در اسرع وقت، نابود نشود، دیری نخواهد پایید که آتشِ جنون‌آمیز او، همه عالم را فرابگیرد. وقت آن رسیده است که همه ملّت‌ها، دست در دست یکدیگر، عزم خود را برای نابودیِ ظلم و ستم، جزم کرده و دنیا را از لوث وجود ظالمان پاک نمایند و البته برادران عزیز ما در جبهه مقاومت، این کار را به زودی به پایان خواهند رسانید؛ «ولاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم».

محسن فقیهی
۲۵ محرم الحرام ۱۴۴۶
۱۰ مرداد ۱۴۰۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha