جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ |۲۶ محرم ۱۴۴۶ | Aug 2, 2024
کد خبر: 1173928
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
اسلاملو

حوزه/ مدیر موسسه خیبر با اشاره به اهمیت کنشگری و جهاد تبیین در حوزه عفاف و حجاب از آغاز ثبت‌نام طرح ملی طوبی در کرج خبر داد.

نعیمه اسلاملو مدیر موسسه خیبر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در البرز با اشاره به آغاز ثبت نام طرح ملی طوبی و دوره آموزشی مبلغ عفاف و حجاب، اظهار داشت: طرح ملی طوبی، برنامه جامع و مرجع ملی آموزش و توانمندسازی بانوان با هدف تبلیغ عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه است.

وی ادامه داد: آموزش مربیان در سه سطح آموزشی مقدماتی، تکمیلی و تخصصی به مدت ۶۰ ساعت با هدف توانمندسازی تمامی دانش آموختگان در قالب راهبردی یک ساله و اعطای مدرک معتبر برای شرکت کنندگان از جمله ویژگی‌های این طرح تلقی می‌شود.

اسلاملو، با بیان اینکه این طرح به شکل رایگان و با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود، ابراز کرد: این دوره برای فعالان فرهنگی و دغدغه‌مندان حوزه حجاب فرصت خوبی است که در دوره کوتاه در روزهای ۱۶ تا ۱۸ مردادماه از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند و بعد از آموزش نیز برنامه‌های تداومی و هفتگی در مناطق و محلات به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام طرح ملی طوبی در کرج

مدیر موسسه خیبر خاطرنشان کرد: بیش از یک سال است که ما چنین دوره‌ای را در کرج برگزار نکردیم و مشخص نیست دوره بعدی چه زمانی است، از این رو فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان حوزه تبلیغ عفاف و حجاب می‌توانند برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند.

اسلاملو تصریح کرد: دوره مقدماتی تربیت مبلغ عفاف و حجاب با حضور اساتید برجسته کشوری (استاد وزیری و اسلاملو) در موضوعات توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب و شیوه‌های مواجهه و مناظره، آموزش شیوه‌های تبلیغ، جذب و ارتباط موثر با مخاطبین و روش‌های نوین فعالیت‌های فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف برگزار می‌شود.

وی درباره ویژگی‌های این دوره نیز اظهار کرد: ثبت‌نام در این دوره رایگان و ویژه بانوان و با ظرفیت محدود است و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا خواهد شد و بعد از پذیرفته شدن و تمرین و آزمون، شرکت کنندگان می‌تواند در سطوح تکمیلی و تخصصی نیز شرکت نمایند.

اسلاملو ابراز کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در این طرح می‌توانند به آدرس ذیل مراجعه و فرم ثبت نام را کامل نمایند:

https://www.efafcollege.ir/#/courses/provinces/۶۴۷cd۸۵۳۱۵d۳۱۸a۱۶۷۵۶c۶۵۹/view/۶۵۹be۶۴۵e۷۸bb۹۷۷۸eb۷d۴۷۹

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha