شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: نقش مدیران در ارتقای همه جانبه مدارس و هماهنگی بین کادر و هیات امنا بی‌بدیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، هدی فتحی رئیس اداره ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران مازندران، روز گذشته در جمع مدیران مدارس علمیه خواهران استان مازندران، در دومین نشست فصلی در سال ۱۴۰۳ در مدرسه علمیه الزهرا(س) کلاردشت اظهار داشت: نقش شما مدیران در ارتقای همه جانبه مدارس و هماهنگی بین کادر و هیات امنا بی‌بدیل است، حمایت هیأت امنا در مدارس در گرو ارتباط مثبت مدیر با ایشان و ارزش‌گذاری به نقش آن‌ها در مدرسه است.

وی با اشاره به اثرگذاری شوراهای آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و صیانتی در برنامه ریزی پویاتر، ادامه داد: مدیران نسبت به فعال‌تر شدن این شوراها اهتمام بیشتری داشته باشند و جلسات ماهانه و فصلی شورای صیانتی در مدارس با نگاه تربیتی و پیشگیرانه برگزار شود.

فتحی تأکید کرد: بیشترین نمود خروجی حوزه‌های علمیه خواهران، منحصر در ناب و دانش آموختگان توانمند در عرصه‌های مختلف بوده و باید به‌دنبال سرمایه‌گذاری بیشتر مدارس در شناسایی و پرورش این استعدادها باشیم.

در ادامه، خانم کبیری رئیس اداره صیانت و بازرسی حوزه علمیه خواهران، در دیدار با هیأت‌های انضباطی مدارس نکاتی را پیرامون آئین نامه‌های انضباطی طلاب و کادر و فرآیند رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات بیان کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha