شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
6

حوزه/ در مسابقات استانی قرآن کریم در استان مازندران بیش از ۲۰۰ نفر اعم از خواهران و برادران به رقابت با یکدیگر می پردازند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم استان مازندران از صبح امروز به میزبانی شهرستان بابل آغاز به‌کار کرد و طی آن در دو بخش خواهران و برادران و گروه سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال افراد به رقابت می پردازند با این توضیح که مسابقات خواهران در مؤسسه قرآنی نورین و مسابقات برادران در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) بابل در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام‌ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران طی سخنانی در افتتاحیه این دوره از مسابقات اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآن کریم یکی از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور است و همیشه آنانی که از سفره قرآن متنعم می‌شوند عاقبت به خیر خواهند شد.

وی افزود: مسابقات شهرستانی استان در پنج منطقه با شرکت یک هزار و ۲۰۰ نفر برگزار شد که طی برگزاری مسابقات ۲۰۰ نفر به مسابقات استانی راه یافتند و این تعداد از قاریان امروز و فردا در دو مکان امامزاده قاسم (ع) و مؤسسه نورین با هم به رقابت می‌پردازند و اختتامیه مسابقات نیز در امامزاده قاسم (ع) شهرستان بابل برگزار می‌شود.

حیدری همچنین گفت: از داوران پیشکسوت و داوارن بین‌المللی که از مفاخر استان و کشور هستند در این دوره از مسابقات بهره‌ گرفتیم و انتظار ما این است که داوران آنچه قانون مسابقات است، اعمال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha