شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندارن

حوزه/ رستمی گفت: نشست فصلی معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران مازندران در کلاردشت برگزار شد.

مهری رستمی معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از ساری، از برگزاری نشست فصلی معاونین فرهنگی مدارس علمیه خواهران این استان خبر داد و اظهار داشت: نشست فصلی معاونان فرهنگی، با هدف هم‌اندیشی این معاونت با مدارس علمیه خواهران جهت هم‌افزایی در راستای اجرای بهتر و موثرتر برنامه‌های ابلاغی و ابتکاری است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها، برگزاری جلسات اخلاقی برای طلاب و اساتید است که پیشنهاد می‌شود معاونان، اساتید اخلاق برجسته کشوری و استانی را شناسایی و با همکاری یکدیگر جلسات مشترک را برگزار نمایند.

وی تصریح کرد: زمان‌بندی اجرای نشست‌های اخلاقی و بصیرتی توسط مدارس به صورت هفتگی در ساعات اداری در ایام تابستان و برگزاری مجازی در فضای مجازی مورد تأکید است.

رستمی ابراز کرد: با توجه به اینکه طرح شاهد(مصاحبه از مبلغین فردی و گروهی) در استان اجرا شد، معاونان فرهنگی حتما پیگیر شوند تا حتما مبلغان پذیرفته شده در سامانه نجم و بلاغ ثبت نام کرده و دوره تمهیدیه را گذرانده باشند، همچنین مبلغینی که به‌واسطه تدریس معاف از دوره تمهیدیه هستند نامه‌ آنها به دفتر تبلیغات اسلامی قم زده و به مدیریت استان ارسال گردد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران مازندران اظهار کرد: بهتر است فعالیت‌ها و طرح‌های ثبت شده در سامانه مبنا به صورت گروهی و تیمی، منطقه‌ای یا استانی برگزار شود و ثبت گزارشات در تاریخ‌های معین شده در سامانه مبنا انجام گیرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha