یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
اهالی پاراچنار

حوزه/ به همت اهالی پاراچنار روز بعد از نماز جمعه در مقابل باشگاه ملی مطبوعات اسلام‌آباد تحصن نمادین برگزار شد که در آن شرکت‌کنندگان عکس‌هایی از شهدا و مجروحان و تابوت‌های نمادین را در دست داشتند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»،به همت اهالی پاراچنار روز بعد از نماز جمعه در مقابل باشگاه ملی مطبوعات اسلام‌آباد تحصن نمادین برگزار شد که در آن شرکت‌کنندگان عکس‌هایی از شهدا و مجروحان و تابوت‌های نمادین را در دست داشتند.

در این تجمع، پروفسور شبیر بنگش، رهبر پاراچنار، گفت که مشکل پاراچنار چندان پیچیده نیست که نتوان در آنجا صلح برقرار کرد، بلکه مدیریت به‌طور جدی تلاش نمی‌کند.

سلیم صدیقی، معاون دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان، گفت که پاراچنار دژ مستحکم ملت جعفریه است و ما هرگز پاراچنار را تنها نخواهیم گذاشت.

وی افزود که در حال حاضر ناکارآمدی و تنبلی دولت‌های فدرال و ایالتی نمی‌تواند پنهان بماند که در توقف جنگ پاراچنار نقش جدی ایفا نکرده‌اند، که این مسئله سوال‌برانگیز است.

فاطمه هزاره، از فعالان اجتماعی پاکستان، در این مراسم گفت: "ما نیز در کویته جنازه‌های زیادی را بر دوش کشیده‌ایم. به‌ویژه عکس‌های جوانان نشان می‌دهد که این جوانان مستحق کشته شدن نیستند. جنازه‌های آنها برای والدینشان چگونه دیده شده است.

در پایان، برای ادای احترام به شهدای منطقه کرم و فلسطین، به‌ویژه شهید اسماعیل هنیه، شمع‌هایی روشن شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha