شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 7, 2024
کرم یکجہتی کمیٹی

حوزه/ دبیرکل مرکزی مجلس وحدت مسلمین نصیر عباس شیرازی در تظاهرات گفت: "ما قبلاً در برابر مشکلات پاراچنار ایستاده ایم و در آینده هم خواهیم ایستاد. ما از ناآرامی های جاری در پاراچنار آگاه هستیم، صدای خود را در هر جا بلند خواهیم کرد."

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، تظاهرات «کُرَّم یکجهتی کمیتی» در مقابل باشگاه مطبوعات اسلام آباد در شانزدهمین روز ادامه داشت. رهبران احزاب گوناگون سیاسی و رهبران جامعه مدنی برای ابراز همبستگی در این تظاهرات شرکت کردند. دبیرکل مرکزی مجلس وحدت مسلمین نصیر عباس شیرازی در این تظاهرات شرکت کرد و گفت: ما پیش از این دربرابر مشکلات پاراچنار ایستاده ایم و در آینده نیز خواهیم ایستاد و از ناآرامی های پاراچنار آگاه هستیم. صدای خود را همیشه و هر جا بلند خواهیم کرد."

وی در ادامه گفت: که صدای بلند شده از سوی نماینده کُرَّم بی سابقه است. ما خواهان صلح پایدار در منطقه کُرَّم هستیم و شیعه و سنی در کنار هم زندگی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید تجمل نیز در این مراسم گفت: «ما بارها خواستار صلح و حل اختلافات ارضی بودیم و هستیم و این حق قانونی و قانون اساسی ماست.

سید ظهیر عباس نقوی، رهبر مرکزی مجلس وحدت مسلمین نیز گفت: وضعیت نظم و قانون در کَُرَّم باید بهبود یابد و دولت باید مطالبات تظاهرات کننده را جدی بگیرد.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام سید صداقت گل گفت: "ما در مقابل باشگاه مطبوعات، مکانی مهم در اسلام آباد ایستاده ایم. خواسته ما این است که دیگر نمی توانیم جنگ کنیم و هر روز جنازه ها را بر داریم. حاکمان باید مطالبات ما را بپذیرند و حل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha