یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
عارفیان

حوزه/معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان گفت: دستگاه‌های اجرایی برتر در جشنواره شهید رجایی لرستان معرفی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، احسان عارفیان معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان امروز در شورای راهبری تحول اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بیان داشت: براساس آیین‌نامه جدید، شورای راهبری تحول اداری که شورای عالی اداری کشور مصوب کرده است این آیین‌نامه به استان‎ها ابلاغ و برش استانی آن نیز به دستگاه‎های اجرایی ابلاغ شد.

وی با بیان اینکه در گذشته شورای راهبری تحول اداری با عنوان کمیته کارگروه توسعه مدیریت دستگاه فعالیت داشت که در حال حاضر تغییر کرده است، افزود: در سطح استان شورای راهبری تحول اداری استان به ریاست استاندار و نایب رئیسی سازمان مدیریت فعالیت می‌کند و دبیری آن برعهده معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت است.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ربزی لرستان با بیان اینکه در این شورا، گزارش‎هایی از وضعیت بهبود فرآیندها و مدیریت عملکرد در دستگاه‎های اجرایی ارائه می‎ شود، ادامه داد: تصمیماتی که در راستای تحول اداری و نظام اداری باشد ذیل این شورا پیگیری می شوند.

عارفیان در پایان یادآور شد: ارزیابی دستگاه‎های اجرایی انجام و فرآیندها به خوبی اجرا شده که طی روزهای آتی نتیجه نهایی با تایید شورای راهبری تحول اداری اعلام و جشنواره شهید رجایی در استان برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha