سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
22

حوزه/ فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: زوار پاکستانی، عاشقان دل سوخته اهل بیت (ع) و مهمان مردم ایران اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، سردار احمد شفائی، طی سخنانی در دیدار جمعی از خادمان ستاد استقبال از زائرین پاکستانی اربعین حسینی در زاهدان، با بیان این که خدمت به زوار امام حسین(ع) مایه برکت ایران اسلامی و از جمله استان سیستان و بلوچستان است، ابراز داشت: حقیقتاً این کار، فرصتی استثنایی برای خادمی اهل بیت(ع) است و لذا باید قدر این فرصت عظیم دانسته شود.

وی افزود: امروز با دعای خیر همه مسلمین عالم، این توفیق نصیب این جمع شده تا در این مسیر ارزشمند خادم باشیم، اگر نگاه ما غیر از خادمی باشد اشتباه رفته ایم، به امید خدا تا نفس داریم در این مسیر حضور داشته باشیم.

فرمانده سپاه استان سیستان و بلوچستان همچنین گفت: در سال های گذشته، تلاش‌های بسیاری صورت گرفته تا از نقطه صفر به این وضعیت قابل قبول رسیده شد، امروز به واسطه اربعین حسینی دروازه‌ای در شرق کشور برای خدمت رسانی باز شده و اگر قدردان چنین ظرفیتی باشیم فوج عظیم زوار اهل بیت (ع) را در این نقطه از کشور شاهد خواهیم بود.

وی افزود: زوار پاکستانی، عاشقان دل سوخته اهل بیت (ع) و مهمان مردم ایران اسلامی هستند و امروز خدمت به این عزیزان توفیق عظیمی هست که نصیب مردم ما شده، سپاه پاسداران نیز تلاش دارد تا در این مسیر همراه باشد و همیشه با تمام توان و ظرفیت به میدان آمده است.

شفائی همچنین خاطرنشان کرد: ظرفیت سپاه پاسداران، ظرفیت انقلاب اسلامی است و باید در اختیار مسائل اولویت دار انقلاب هزینه شود، مهم‌ترین اقدام فرهنگی این ایام در سیستان و بلوچستان استقبال از زائرین پاکستانی اربعین است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha