سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
دیدار با خانواده شهدا

حجت الاسلام حسن هنرمند گفت: طی سه سال گذشته در قالب طرح سپاس و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران تعداد ۵۱۰۰۰ دیدار به صورت حضوری و غیر حضوری انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در گفت و گویی با بیان این مطلب، گفت: از تعداد کل دیدارهای انجام شده در طول سه سال گذشته ۳۳۳۰۵ دیدار به صورت حضوری و ۱۷۶۳۵ دیدار غیر حضوری انجام شده است.

وی با اشاره به ایتکه این دیدارها در قالب طرح های مختلف در طول سال به حضور خادمان به شهدا در بنیاد و مسئولان استانی انجام شده است، ادامه داد: در این مدت همچنین تعداد ۳۹۶۱ مددکاری فردی به متقاضیان ایثارگر ارائه شده است.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم اضافه کرد: در راستای پاسخگویی و رضایتمندی جامعه هدف و پیگیری مسایل ایشان به صورت چهره به چهره ملاقات حضوری با مدیرکل ۱۷۲۰ مورد در مناطق و اداره کل طی سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ به ثبت رسیده همچنین ۳۹۹۲ نامه واصله از سامد در راستای پاسخگویی و خدمت رسانی غیر حضوری دریافت شده است.

حجت الاسلام هنرمند به آمار ۱۲۰ هزار نفری جامعه ایثارگری تحت پوشش بنیاد استان قم اشاره کرد و افزود: ۶۰۰۰ شهید، ۱۳۳۸۷ جانباز، ۶۰۸ آزاده بخشی از جامعه ایثارگری استان قم هستند. در فاصله سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ ، ۳۳۳ پرونده شهدای مدافع حرم تایید شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha