سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
سیدمحمد نبوی

حوزه/ حجت الاسلام نبوی گفت: در مراسم عظیم اربعین حسینی همه کسانی که دغدغه آزادگی دارند خود را به این راهپیمای بزرگ می‌رسانند و این گونه است که یکی بودن معنا پیدا می‌کند.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، با اشاره به فرارسیدن ماه صفر اظهار داشت: اربعین به‌عنوان بزرگترین اجتماع انسانی در جهان امروزی شناخته می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: در این مراسم عظیم همه کسانی که دغدغه آزادگی دارند، خود را به این راهپیمای بزرگ می‌رسانند و این گونه است که یکی بودن معنا پیدا می‌کند.

استاد حوزه علمیه کردستان بیان کرد: در راهپیمایی میلیونی اربعین، همه چه شیعه و چه سنی حضوری واقعی در مقابل دنیای کفر دارند.

حجت الاسلام نبوی تصریح کرد: از سوی دیگر اربعین پیام‌های بسیاری برای همگان در دل خویش دارد، پیام‌هایی که عمل به آنها سربلندی، پیروزی و اقتدار را در برابر دشمنان به ارمغان می‌آورد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) سنندج گفت: صلح، وحدت، برادری و معنویت بخش کوچکی از این رویداد بزرگ راهپیمایی اربعین برای مخاطبین است.

وی ابراز کرد: هرگز نباید مالک اربعین را جریان یا مذهب خاصی دانست، بلکه اربعین به کسانی تعلق دارد که در مسیر وحدت و انسانیت گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha