سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
تصاویر/ نشست مشترک ائمه جماعات پردیسان و ستاد راهبری مساجد

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ملکی گفت: نیازهای جامعه بالا رفته است و مسجد برای اینکه محوریت قرار بگیرد باید نیازهای محله را در بحث های مختلف مانند مهارت های زندگی، مشاره ها، پاسخ به شبهات و ... رفع کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین حمید ملکی دوشنبه شب در جلسه مشترک ائمه جماعات پردیسان و ستاد راهبری مساجد به کارکردهای مهم مسجد در محلات اشاره و تاکید کرد: مهترین کار روحانیت مسجد داری و ارتباط با مردم است.

وی با بیان اینکه پردیسان به یک شهر بزرگ تبدیل شده است، تعداد مساجد کنونی را پاسخگوی نیازهای این منطقه ندانست و خواستار ساخت مساجد بیشتری در محلات مختلف پردیسان شد.

قائم مقام مدیر حوزه علمیه قم، کارکرد مساجد را مورد توجه قرار داد و گفت: اگر مسجد وظیفه خود را به درستی انجام دهد مسئولان باید بیایند و از مسجد کمک بگیرند.

وی با بیان اینکه راه نجات از آتش فرهنگ غربی و شیطانی پناه بردن به مسجد است تصریح کرد: دشمنان هجمه های فرهنگی بسیاری علیه کشور ایجاد کرده اند و برای رهایی از این هجمه ها باید خود و خانواده هایمان را در سنگر مسجد محافظت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین ملکی گفت: مساجد برای اینکه کارکرد خود را داشته باشد باید چند منظوره بوده و همه کارها با محوریت مسجد انجام شود، همانند مساجدی که پیامبر(ص) در صدر اسلام می ساختند و محور شهر بودند.

وی بیان کرد: نیازهای جامعه بالا رفته است و مسجد برای اینکه محوریت قرار بگیرد باید نیازهای محله را در بحث های مختلف مانند مهارت های زندگی، مشاره ها، پاسخ به شبهات و ... رفع کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha