چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
حسینی بوشهری

حوره/ آیت الله حسینی بوشهری گفت: احداث مسکن باید به صورت متقاضی محور انجام شود و اگر متقاضی وجود نداشت کار شروع نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری امروز در نشست مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر، اظهار داشت: احداث مسکن باید به صورت متقاضی محور انجام شود و اگر متقاضی وجود نداشت کار شروع نشود.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام مردم را آزرده خاطر می کنند، گفت: این پروژه‌ بر روی زمین مانده و در جلوی چشم مردم هستند که موجب نارضایتی و دلسردی مردم نسبت به دستگاه‌های اجرایی می شود.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام یک امر ضروری می باشد، گفت: مسئولین به جای تعریف پروژه های جدید در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام اهتمام جدی داشته باشند.

سید محمود دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و… بیش از ۱۱ هزار و ۷۸۳ واحد مسکونی زمین در سطح استان بوشهر تحویل متقاضیان شده است.

دستغیبی با اشاره به افزایش طول راه‌های استان بوشهر به میزان ۲۴۴ کیلومتر در دولت سیزدهم افزود: این راه‌های شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و محورهای روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر ادامه داد: افتتاح کمربندی دوراهک به کنگان به طول ۱۳.۵ کیلومتر بهره‌برداری از ۱۱ کیلومتر بزرگراه اهرم - برازجان، ۶ کیلومتر از محور ساحلی دیر به کنگان با نام شهید رئیسی به طول ۶.۲ کیلومتر و سه کیلومتر محور گناوه به گچساران از دیگر طرح‌های شاخص اجرا شده در استان توسط دولت شهید رئیسی است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار میلیارد ریال طرح در حوزه راه‌سازی استان بوشهر طی سه سال اخیر اجرا و افتتاح شده است، گفت: محور چهار خطه بزباز - بندو در شهرستان عسلویه یکی از طرح‌های شاخص استان است که شکل چهار خطه و به طول ۲۶ اجرا شده است.

دستغیبی با اشاره به اینکه یک هزار و 720 هکتار زمین به محدوده شهرهای استان در راستای نهضت ملی مسکن الحاق شده است، عنوان کرد: معادل چهار هزار و 500 واحد زمین به صورت ویلایی و گروهی به مردم واگذار کرده ایم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به حمایت ویژه از طرح جوانی جمعیت، خاطر نشان کرد: تاکنون ۲ هزار قطعه زمین مسکونی به این طرح در شهرها و روستاهای استان بوشهر اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha