دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رییس اول مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه مقاومت پاسخی پشیمان کننده به رژیم غاصب صهیونیستی خواهد داد، گفت: شهادت اسماعیل هنیه خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت و ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در جمع فرماندهان، کارکنان و پاسداران سپاه امام صادق (ع) استان، ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار داشت: در روزهای گذشته شاهد حادثه تلخی در کشورمان بودیم که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، دشمن مهمان عزیزی را از ما گرفت و خائنانه آن را به شهادت رساند.

نایب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه مقاومت پاسخی پشیمان کننده به رژیم غاصب صهیونیستی خواهد داد، گفت: شهادت اسماعیل هنیه خللی در عزم و اراده جبهه مقاومت و ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ایام زندگی بشر به سه فرصت تقسیم می شود، افزود: بخشی از زندگی ما آن بخشی است که چه شیرین و چه سخت سپری شده و دیگر قابل بازگشت نیست.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: بخشی از زندگی ما برهه‌ای است که اکنون در آن زندگی می کنیم و سزاوار است از این فرصت طلایی که در اختیار داریم به خوبی بهره ببریم و ظرفیت‌ها و امکانات‌مان را بشناسیم.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه بخش دیگر ایام زندگی آینده است، گفت: افراد از تجربه‌ گذشته و آنچه که امروز در دست شان است برای آینده برنامه ریزی می کنند تا به افق های روشن تری دست پیدا کنند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: روزهایی که گذشت باز نمی گردد و انسان در شرایطی که قرار دارد نباید فرصت سوزی کند و برای روزهایی که هنوز نیامده باید برنامه ریزی نماید.

وی با بیان اینکه همه ما تحت نظر هستیم، افزود: اولین ناظر همه انسان ها خداوند است که بر تمام اعمال و رفتار ما نظارت دارد.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت (ع) نیز ناظر بر اعمال انسان هستند. همه عالم محضر خدا هست و انسان در محضر خداوند نباید معصیت و گناه کند.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ریشه در عاشورا، غدیر و بعثت دارد، گفت: در سایر نظام های غیر دینی برای گرفتن منصب ارزش ذاتی قائل هستند و ملاک این است که افراد فقط عهده دار منصب می شوند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: در فرهنگ دینی و اسلامی مدیریت یک اصل نیست بلکه مدیر شایسته کسی است که در قبال پذیرش مسئولیت بجا و به موقع پاسخگو باشد.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اگر کسی در نظام اسلامی در قبال مردم، فرهنگ، امنیت و..... مسئولیتی بپذیرد موظف به پاسخگویی است.

وی با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی مطلوبیت ذاتی ندارد، افزود: مدیریت در نظام اسلامی برای شهرت طلبی نیست بلکه مدیر شایسته باید همواره تواضع و فروتن باشد و برای خدمت به خلق خدا اهتمام کند.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هدف از مدیریت خدمت به مردم است که عائله خداوند محسوب می‌شوند، بیان کرد: وقتی مسئولیتی را می پذیریم باید برای استیفای حقوق مردم و رفع مشکلات جامعه تلاش کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: افرادی که عهده دار مسئولیت هستند باید نسبت به مدیریت آینده نگر باشند و از فرصتی که در اختیار دارند استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha