دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
تصاویر/ اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر شهید اسماعیل هنیه

حوزه / حجت الاسلام مولوی گفت: دشمنان فکر می‌کنند با رفتن یک نفر حرکت مقاومت اسلامی متوقف می‌شود، در حالی که راه مقاومت تا نابودی رژیم منحوس صهیونیستی با قدرت ادامه خواهد داشت و این شهادت‌ها مقدمه پیروزی و نصرت بر مستکبران عالم است.

حجت الاسلام عباس مولوی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، با تسلیت به شهادت رسیدن مجاهد بزرگ جهان اسلام، شهید اسماعیل هنیه، با بیان اینکه این شخصیت برجسته همیشه و در همه حال به دنبال شهادت بود، اظهار داشت: شهادت پاداش مجاهدت‌های رزمندگان اسلام و نتیجه عمل آن‌ها است، راه سرخ شهادت همچنان ادامه دارد و این مسیر آرزوی رهبران و مبارزان مقاومت است.

وی با تأکید بر اینکه راه مقاومت متوقف شدنی نیست و به یاری خدا مقاومت روز به روز قوی‌تر در مقابل دشمنان با توان بیشتری می‌ایستد، ابراز کرد: محور مقاومت امروز از هر زمان دیگری آماده‌تر و با صلابت‌تر است و تا پیروزی نهایی با قدرت به سمت اهدافش که همان آزاد سازی قدس شریف است، حرکت می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند، با اشاره به اینکه مظلومان پیروز نهایی هستند و این وعده الهی است که جبهه حق بر ظلم پیروز خواهد شد، گفت: زبونی و ذلت از ویژگی صهیونیست‌ها است که این موضوع را همان طور که در طول ماه‌های اخیر بارها مشاهده کردیم، این بار نیز با ترور شهید هنیه جهانیان به عینه دیدند.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، خونخواهی این مهمان عزیز را حق مسلم خود می‌دانیم.

حجت الاسلام مولوی، با بیان اینکه خون شهیدانی چون شهید هنیه بذرهای مقاومت را در دل‌های جوانان، رزمندگان و آزادی‌خواهان می‌رویاند، اظهار کرد: دشمنان فکر می‌کنند با رفتن یک نفر حرکت مقاومت اسلامی متوقف می‌شود، در حالی که راه مقاومت تا نابودی رژیم منحوس صهیونیستی با قدرت ادامه خواهد داشت و این شهادت‌ها مقدمه پیروزی و نصرت بر مستکبران عالم است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha