چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
ذر

حوزه / فرماندار شهرستان کاشان تصریح کرد: پای عزل مسئول اداره ای به خودش اجازه بدهد بگوید که من خبرنگار خصوصی دارم و اجازه ندهد ظرفیت های شهرستان اطلاع رسانی شود خواهم رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه که به مناسبت روز خبرنگار با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاداسلامی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزارشد، ضمن قدردانی از حضور مجاهدانه اصحاب رسانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سالروز شهادت شهیدان محمود صارمی ،آوینی و دیگر خبرنگاران شهید و مرحوم شده در عرصه خبر را گرامی می داریم.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: روایت صادقه و بازتاب مسئولانه اندیشه ها، گفتارها و رفتارها در آگاهی بخشی و تنوین افکار عمومی جامعه و باقی ماندن صدای حق در مقابل استبداد و استکبار از مهمترین وظایف خبرنگاران می باشد.

محمدی فشارکی به تلاش شبانه روزی خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی در سطح جامعه اشاره کرد و افزود: همانطور که خبرنگاران مجاهدانه در بیان حقایق تلاش می کنند ولی وقتی این حرفه به دست نااهلان بیافتد انحراف و تشویش اذهان عمومی بوجودمی آید.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه گاهی یک تیتر خبر فضای جامعه را تغییر می دهد، گفت: امروز مدیون خبرنگارانی هستیم که گمنام و مجاهدانه حوادث غزه را در دنیا روایت گری می کنند و نتیجه آن موجب حمایت دانشجویان اروپایی از مظلومین فلسطین می شود.

وی افزود: اگر امروز جنگ دوران دفاع مقدس را گنجینه می نامیم و به دنبال آن هستیم که در شهرستان کاشان با برگزاری کنگره، یادواره ها و اجلاسیه ها از ارزش های دفاع مقدس نام برده شود به خاطر این بوده که افرادی همچون شهید آوینی ها لحظه به لحظه وقایع دوران دفاع مقدس را ثبت و به تصویر کشیده اند.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان به نقش موثر خبرنگاران در همراهی مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: گاهی برعکس خبرنگاران در ایجاد فاصله و شکاف بین مردم هم نقش دارند.

محمدی فشارکی با ابراز تاسف از گلایه مندی خبرنگاران کاشان از مسئولان علیرغم تذکرات مکرر در جلسات شورای اداری گفت: به عنوان فرماندار کاشان به هیچ عنوان از هیچ مسئول اداره ای نمی پذیرم که بگوید خبرنگار خصوصی دارم.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان تصریح کرد: پای عزل مسئول اداره ای که به خودش اجازه بدهد بگوید که من خبرنگار خصوصی دارم و اجازه ندهد ظرفیت های شهرستان اطلاع رسانی شود خواهم رفت.

محمدی فشارکی با بیان اینکه درب اتاق فرماندار کاشان به روی تمام خبرنگاران باز است گفت: علی رغم مشغله های فراوان من شرمنده بعضی از خبرنگارانی که نتوانستم در خدمتشان باشم،هستم.

فرماندار ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه برخی رسانه ها واقعا برای ایجاد تغییرات مثبت و جلوگیری از رویدادهای منفی کار می کنند، گفت:در انتخابات ریاست جمهوری خبرنگاران کاشان نقش مهمی در تشویق حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای داشتند.

وی تصریح کرد: براساس نظر خبرنگاران مسئولانی که تعامل سازنده با اصحاب رسانه داشته باشند در جلسات شورای اداری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

محمدی فشارکی ضمن اعلام آمادگی در برگزاری جلسات شورای اطلاع رسانی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران کاشان تلاش کند.

سیدمصطفی دولت آبادی خبرنگار پیشکسوت منطقه کاشان و خبرنگار خبرگزاری حوزه ضمن ارائه گوشه ای از فعالیت های خود طی 30 سال گذشته در عرصه خبر و بیان دغدغه های خبرنگاران و انتقاد از بی حرمتی بعضی از مسئولان نسبت به خبرنگاران پیشکسوت افزود: خبرنگاران همانند حضرت زینب (س) که بدون ترس از دشمن و زیربار زور نرفتن صادقانه واقعیت های نهضت عاشورا را تبیین کرد به وظیفه خود عمل کنند.

شایان ذکر است در ادامه ضمن بیان دغدغه های تک تک خبرنگاران و شرکت در نماز مغرب و عشا به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان کاشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام./


پای عزل مسئولی که  اجازه ندهد ظرفیت های کاشان اطلاع رسانی شود هستم

پای عزل مسئولی که  اجازه ندهد ظرفیت های کاشان اطلاع رسانی شود هستم

پای عزل مسئولی که  اجازه ندهد ظرفیت های کاشان اطلاع رسانی شود هستم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha