چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
سپاه

حوزه/فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان گفت: خبرنگاران مجاهدان عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار نعمت الله باقری فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در پیامی روز خبرنگار را به فعالان عرصه اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و تحیات الهی به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنافداه و روح پرفتوح امام خمینی(ره) و با آرزوی سلامتی و طول عمر بابرکت برای مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) در ۱۷ مرداد ماه که به یادبود خبرنگار شهید و مجاهد لرستانی شهید محمود صارمی به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است، یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهدای خبرنگار فلسطین قهرمان که متعهدانه و دلسوزانه در راه اعتلای نام اسلام جانفشانی نمودند را گرامی می داریم.

در دوران پرافتخار انقلاب اسلامی خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه، مجاهدان عرصه فرهنگی و مقابله با جنگ نرم هستند که با تلاشهای بی دریغ، موجب بازتاب اقتدار و قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و انعکاس عملکرد و دستاوردهای افتخار آمیز انقلاب اسلامی و همچنین رویارویی با امپراطوری رسانه ای دشمن و بیان پیروزی های جبهه مقاومت گردیده اند.

لذا این روز ارزشمند را به شما خبرنگاران گرامی که با دوربین ها، قلم ها و دلسوزی های خود لحظه ها را برای همیشه ماندگار میکنید، تبریک عرض نموده و برای شما عزیزان آرزوی توفیق و عاقبت بخیری دارم.

سرتیپ دوم پاسدار نعمت الله باقری
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان‌

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha