چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
امید سلیمانی‌نژاد

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: خبرنگاران باید از ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و شایعه‌سازی، شایعه‌پراکنی و بدگویی و تخریب پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام امید سلیمانی‌نژاد، مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگاران زوایای مختلفی از رویدادها را باز می‌کنند، زوایایی که مردم به راحتی آنها را نمی‌بینند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید با مشاهده و بیان خوب و بد، نظارت و نقد کنند، افزود: خبرنگاران دنبال روشنگری و از بین بردن تاریکی‌ها هستند.

حجت الاسلام سلیمانی نژاد با اعلام اینکه کار خبرنگاری نیازمند شرایط و ویژگی‌های اخلاقی فراوانی است، گفت: تقوا، سیاست و عفت از ویژگی‌های مهم خبرنگاران است و انصاف در ارائه و انعکاس خبر از دیگر ویژگی‌های مربوط به خبرنگاران است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید از ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه پرهیز کنند، تصریح کرد: خبرنگاران باید از شایعه‌سازی، شایعه‌پراکنی و بدگویی و تخریب پرهیز کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: اطلاع‌رسانی صادقانه و شفاف و ایجاد زمینه تبادل آرا و افکار جامعه از دیگر رسالت‌های خبرنگاران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha