چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
روز خبرنگار

آیت الله دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان و دکتر مخلص‌الائمه استاندار مرکزی با صدور پیامی، ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به مجاهدان عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، در پیام نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی به مناسبت روز خبرنگار، آمده است:

هفدهم مرداد که یادمان شهادت مظلومانه "محمود صارمی" خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی که به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده در حقیقت یادآور مجاهدت‌های زنان و مردان با بصیرتی است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی‌بخشی را به دوش کشیده‌اند و خالصانه و بی‌ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده‌اند.

در عصر ارتباطات که تحول و دگرگونی جوامع بشری سرعتی چشم‌گیر یافته است، تأثیرگذاری رسانه‌های جمعی در مسائل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی امری است غیر قابل انکار؛ خبرنگاران بر حسب رسالت خطیر خود نقش سازنده‌ای در ارتقای سطح آگاهی مردم برای رسیدن به پیشرفت پایدار ایفا می‌کنند.

بدون تردید حفظ و ارتقای جایگاه خطیر خبر و قلم در جهت تعمیق اطلاع‌رسانی و ترویج و نهادینه کردن فضائل اخلاقی در جامعه از سیاست‌ها و برنامه‌های محوری نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تحقق این هدف در گرو تعامل و همکاری دو سویه اصحاب رسانه و خبر از یک طرف و حاکمان و دولت‌مردان از سوی دیگر است.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت و شهدای خبرنگار به خصوص شهید محمود صارمی، هفدهم مرداد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته که با تراوش اندیشه و جاری‌سازی آن با نقش قلم، تنویر افکار عمومی و تقارن اطلاعاتی جامعه را رقم می‌زنند تبریک عرض نموده و سلامتی و موفقیت فعالان حوزه رسانه را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha