چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
استاندار یزد

حوزه/ استاندار یزد در پیامی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: خبرنگار در پرتو کوششی هنرمندانه و هوشمندانه با رعایت اخلاق و انصاف، شفافیت و آگاهی بخشی اجتماعی را بیش از پیش محقق می کند و جامعه اسلامی با شتاب بیشتری گام در مسیر راستی و درستی خواهد نهاد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه؛ سالروز شهادت شهید خبرنگار محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

خبرنگاری، بستری ارزشمند و تلاشی مقدس در راستای حل مسائل عرصه های مختلف است که در پرتو کوششی هنرمندانه و هوشمندانه با رعایت اخلاق و انصاف، شفافیت و آگاهی بخشی اجتماعی را بیش از پیش محقق گردانیده و جامعه اسلامی با شتاب بیشتری گام در مسیر راستی و درستی خواهد نهاد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران عزیز و سختکوش استان یزد صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و سرافرازی و سلامتی همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی در راستای آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم (ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.

شایان ذکر است؛ اکثر مسئولان ادارات دولتی و نهادهای استان یزد و شهرستان ها و نیز برخی از مراکز غیر دولتی و فرهنگی پیام های جداگانه تبریک و تقدیر به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار صادر کرده و در رسانه های خود منتشر کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha