چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
دیدار اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قم با شهردار قم

حوزه/ در آستانه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار، اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات قم با حضور در دفتر شهردار قم با دکتر سقائیان‌نژاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در آستانه فرارسیدن ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، نشست صمیمی اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم با شهردار و جمعی از مدیران شهری قم به میزبانی شهرداری قم برگزار شد.

در این نشست اعضای هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم ضمن بیان گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این تشکل صنفی و وضعیت فعالیت‌های رسانه‌ای در استان قم، درخواست‌ها و پیشنهادات خود را در جهت توسعه ارتباطات فی‌مابین شهرداری قم و خانه مطبوعات استان قم بیان کردند.

شهردار قم نیز در این جلسه طی سخنانی با تأکید بر مسئولیت بسیار سنگین اصحاب رسانه و ضرورت انصاف و اخلاق در امور رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی، همراهی رسانه‌ها با مجموعه شهرداری را در پیشبرد امور شهر بسیار راهگشا دانست.

در این مراسم همچنین لوح تقدیری از سوی شهردار قم، به نمایندگی از جامعه فعالان رسانه‌ای و خبرنگاران قم به هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم اهدا شد؛ در متن این لوح تقدیر آمده است:
رسانه‌ها در عصر حاضر و به‌واسطه وفور فناوری‌های اطلاعاتی و دسترسی‌های سهل و آسان، زندگی را در دهکده‌ای جهانی برای بشر به ارمغان آورده‌اند که ساخت این دهکده توسط صاحبان اندیشه و قلم رقم می‌خورد و آنچه می‌بینیم، می‌نویسیم و درک می‌کنیم برساختی است از واقعیت و حقیقت که با زاویه نگاه رسانه به آن دست می‌یابیم.

اعضای گران‌قدر هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم

سلام‌علیکم

فرارسیدن ۱۷ مردادماه فرصتی است تا ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف اقدامات و برنامه‌های حوزه رسانه و تلاش در جهت استفاده بیشتر از این ظرفیت قابل‌توجه در جریان رشد، توسعه و اعتلای شهر مقدس قم، به نمایندگی از جامعه فرهیخته اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال و پویای شهر مقدس قم، از همراهی و مشارکت آن مجموعه با بخش‌های مختلف شهرداری قم که در سال‌های اخیر منجر شده تا مسیر تحول این بلد مقدس برای زائرین و مجاورین مضجع شریف کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها تبیین و تشریح گردد، تقدیر به عمل آید.

امید است در سایه‌سار ولایت حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی شاهد توفیق روزافزون اصحاب گران‌قدر خبر و رسانه در مسیر پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و آبادانی و توسعه کشور عزیزمان باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha