چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
کد خبر: 1175352
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
امام‌ جمعه دورود

حوزه /ا مام جمعه دورود در پیامی با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران ممیزان مرز حقیقت و پسا حقیقت هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد قائدرحمتی امام جمعه دورود در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

۱۷ مرداد هر ساله یادآور روز کسانی است که در طول تاریخ همواره خوش درخشیده و نام نیکی از خود برجای گذاشته‌اند، به‌طوری که جامعه با حس قدرشناسی از آنان یاد می‌کند که «خبرنگاران» و اصحاب قلم و رسانه هستند.

اصحاب قلم و رسانه خواه ایرانی و هموطن ما و خواه بیرون از مرزهای این سرزمین، اگر بر صراط حقیقت‌طلبی و صداقت قدم بردارند به‌طور حتم در همیشه تاریخ مانا و ماندگار خواهند بود.

آنچه حرفه خبرنگاری را چنین مورد احترام ساخته، پاسخگویی به نیاز همیشگی بشر، یعنی «دانستن» و «آگاهی از ماورای هر اتفاق» است.

خبرنگاری، عرصه‌ای ستودنی و بصیرت‌افزا، امید و اعتماد و خبرنگاران ممیزان مرز حقیقت و پسا حقیقت هستند، خبرنگاران با بیان واقعیات و روشنگری مسئولانه می‌توانند امنیت روانی و اجتماعی شهروندان و نظم عمومی جامعه را ارتقا بخشند.

قلم‌فرسایی در باب حرفه روزنامه‌نگاری و خبرنگاری از آنجا که از جنس آگاهی‌بخشی، بصیرت‌افزایی و خردمندی است حرفه‌ای‌ است مقدس و ستودنی که متولیان این سرزمین معرفت، همواره باید این تقدس را پاس داشته و برای حفظ و تعالی آن بکوشند.

اینجانب فرا رسیدن ۱۷ مردادماه سالروز شهادت خبرنگار جمهوری اسلامی شهید محمود صارمی را گرامی و روز خبرنگار را به تمامی اصحاب خبر و رسانه به‌ ویژه خبرنگاران استان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی و موفقیت روزافزون برای خدمتگزاران در این عرصه را خواستارم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha