چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
بنیاد شهید

حوزه/ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان گفت:خبرنگاران سربازان خط مقدم جهاد تبیین هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، در پیامی روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، فعالان عرصه اطلاع رسانی، طلایه داران جبهه آگاهی بخشی و سربازان خط مقدم جهاد تبیین که به حق چشمان بینا و زبان گویای مردم هستند، بویژه خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان لرستان تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی
"ن و القلم و ما یسطرون"

خبرنگاران به راستی تجسم امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و صداقت اند. خبرنگاران وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش هستند. انتخاب روزی به عنوان روز خبرنگار یادآور همت والای مردان وزنان بزرگ و نیک اندیشانی همچون شهید محمود صارمی است که نشان می دهد حضور در این عرصه تنها با عشق ممکن است و بس.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره تمامی شهدای اصحاب رسانه، این روز را به تمام تلاشگران عرصه اندیشه و آگاهی، صاحبان اندیشه و قلم تبریک عرض نموده و امیدوارم تمام خبرنگاران زحمت کش و شریف استان لرستان در ایفای وظایف خود موفق و سربلند باشند و زیر سایه توجهات امام زمان (عج) با تنی سالم به حرفه مقدس و شریف خود ادامه دهند و از پروردگار متعال صحت و سلامت خانواده بزرگ اصحاب رسانه را خواستارم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha