سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
فرمانده انتظامی

حوزه/فرمانده انتظامی لرستان گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

خبرنگاران از جایگاه و رتبه بالایی در سطح جامعه برخوردار هستند و رشد و شکوفایی کشور در عرصه‌های ملی در سایه توانای قلم خبرنگار نشأت می‌گیرد.

ایثار خبرنگاران و توجه‌ دادن جامعه به تلاش‌های حیاتی و بدون توقف آنها را گرامی می‌دارم و به همه آنان، این مناسبت و پیوند زیبای آگاهی و مردم را تبریک می‌گویم.

خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و در خط مقدم جبهه آگاهی بخشی هستند و چون دیده‌بان صادق برای اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می‌نمایند و امید است در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نورزند و تحت تأثیر جوسازی‌ها، شایعه پراکنی‌ها، هیاهوآفرینی‌ها، شانتاژهای خبری و فشارهای خارجی قرار نگیرند.

اگر چه این موهبت را نمی‌توان در دایره کوچک یک روز خلاصه نمود، اما با تقدیس حضور بی دریغ اصحاب خبر در اتفاقات هر لحظه جامعه، روز خبرنگار را پاس می‌داریم و مجاهدت بی چشم داشتشان را ستایش می‌کنیم.

امروز مجموعه نیروی انتظامی بر خود افتخار می‌داند که با تعامل، همکاری صمیمانه و سازنده با اصحاب رسانه گام‌های بلندی در توسعه نظم و امنیت برداشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرامی اصحاب رسانه بخصوص شهید والامقام"محمود صارمی" خبرنگار متعهد و همچنین نکوداشت پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش بی دریغ خبرنگاران دلسوز که با وجدان بیدار و آمیخته با عشق به بیان حق و حقیقت می‌پردازند، قدردانی می‌کنم.

امید است که در روایت صادقانه رویدادها و ایفای رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم، بیش از گذشته پرتلاش و پرتوان باشید و از خداوند متعال توفیقات روز افزون و سرافرازی را در سایه توجهات ویژه حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) برای شما مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha